گلکسی نوت 3 سامسونگ با نمایشگر 6.3 اینچ در حال طراحی است

یک‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد که سامسونگ به تلاش خود در محو کردن خط مرز بین تلفن هوشمند و تبلت ادامه می‌دهد و به‌دنبال موفقیت دو نسل اول فبلت گلکسی نوت در حال طراحی نسل سوم این تلفن/تبلت است و این بار هم سایز نمایشگر آن را افزایش خواهد داد. در همین راستا گزارش‌های بدست آمده که نشان می‌دهند، سامسونگ قصد دارد تلفن گلکسی نوت 3 را با صفحه‌نمایش 6.3 اینچ وارد بازار کند.
تبلیغات

براساس گزارش خبرگزاری کره‌ای Korea Times که منابع مختلفی را در تولیدکنندگان کره‌ای دارد، سامسونگ در حال طراحی نسل سوم فبلت گلکسی نوت با صفحه‌نمایش 6.3 اینچی OLED است. لازم است بدانید که گلکسی نوت 1 با صفحه‌نمایش 5.3 اینچ و گلکسی نوت 2 با صفحه‌نمایش 5.5 اینچ وارد بازار شدند.

تلفن گلکسی نوت 2 که پیش‌تر بررسی تخصصی آن را در زومیت خواندید، مورد استقبال کاربران قرار گرفت و تنها در عرض 2 ماه توانست 5 میلیون دستگاه فروش داشته باشد. تلفن/تبلت گلکسی نوت مجهز به قلم دیجیتال S-Pen است که طراحی و نوت برداری در آن را بسیار آسان می‌کند.

شاید به نظرتان صفحه‌نمایش 6.3 اینچ برای تلفن بسیار بزرگ باشد، اما شایعات دیگری از هواوی بدست آمده که نشان می‌دهد، این کمپانی نیز در حال تولید تلفن 6.1 اینچی Ascend Mate است. این بدین معنا است که تولیدکنندگان نظر دیگری دارند و حتماً کاربرانی وجود دارند که از تلفن‌های غول پیکر استقبال کنند.

Korea Times در این گزارش همچنین به زمان احتمالی معرفی گلکسی اس 4 اشاره کرده و اعلام کرده این تلفن در نمایشگاه MWC بارسلونا معرفی خواهد شد. MWC 2013 در ماه فوریه سال آینده برگزار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات