آیفونی از سقوط با سرعتی بین ۸۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت جان سالم به در برد

یک‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
آیفونی از داخل هواپیمای در حال برخاستی، با سرعتی بین ۸۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به بیرون سقوط کرد و به طرز معجزه‌آسایی سالم ماند.
تبلیغات

گوشی‌‌های آیفون به گوشی‌هایی پر زرق و برق و مقاومی شهرت دارند که همه‌فن‌حریف هستند.

بارها دیده شده که این گوشی‌ها از اتفاقات ناگواری مانند ماندن طولانی مدت زیر آب و آسیب‌های ناشی از اتصال مگ سیف سربلند بیرون آمدند، اما یکی از جنبه‌هایی که اپل اخیرا در گوشی‌های خود بهبود داده است، مقاومت نمایشگر آن‌ها است.

شاید داستان‌های فراوانی درباره سقوط آیفون‌ها و سالم ماندن آن‌ها شنیده باشد، اما به‌تازگی به گزارش gizmochina، خبری منتشر شده است که نشان می‌دهد آیفون حتی از سقوط با سرعتی بین ۸۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز جان سالم به در می‌برد.

این اتفاق جالب برای خلبان یکی از هواپیماهای سبک دو نفره پایپر در فرودگاه اورلاندو ایالات متحده رخ داده است؛ فرودگاه اورلاندو در فلوریدا بیشتر برای جت‌های تجاری و سایر هواپیماهای کوچک استفاده می‌شود.

در این اتفاق گوشی آیفون خلبان از پنجره باز هواپیما هنگام برخاستن به بیرون پرت می‌شود.

جزئیات چگونگی به بیرون پرتاب شدن این گوشی آیفون هنوز مشخص نیست، اما خلبان اعلام کرده است که این اتفاق را بلافاصله به برج مراقبت اعلام کرده است و کارکنان فرودگاه نیز بعد از کسب اجازه جستجو از برج مراقبت، این گوشی را کاملا سالم و بدون هیچ آسیبی پیدا کردند.

گفت‌وگوی جالب خدمه کنترل در برج مراقبت و تیم جستجو را می‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

خبرهای زیادی درباره سقوط مدل‌های مختلفی از گوشی‌های آیفون منتشر شده است و در بعضی موارد نیز صفحه‌نمایش این گوشی‌های نابود شده‌اند، اما در این مورد خاص، شانس هم با صاحب آیفون یار بوده است.

متاسفانه هنوز نمی‌دانیم که این خبر مربوط به کدام مدل آیفون است.

شما در مورد مقاومت گوشی‌های آیفون در مقابل سقوط از ارتفاع چه دیدگاهی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات