مدیرمالی ایسوس: فعلا تقاضا برای ویندوز 8 خوب نیست

پنج‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
شاید مایکروسافت 40 میلیون گواهی استفاده از ویندوز 8 را به فروش رسانده باشد و 4 میلیون کار در کمتر از یک ماه به نسخه جدید ویندوز بروزرسانی کرده باشند، اما به نظر می‌رسد تولیدکنندگان ابزارهای مبتنی بر این سیستم‌عامل از استقبال کاربران راضی نیستند و به عنوان مثال مدیرمالی شرکت ایسوس اعلام نموده که تقاضا برای تبلت و کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز 8 قوی نیست.
تبلیغات

براساس گزارش وال استریت ژورنال، مدیر مالی شرکت ایسوس، دیوید چنگ از فروش ابزارهای ویندوز 8 راضی نیست و اعلام نموده که تقاضا برای این سیستم‌عامل در حال حاضر خوب نیست.

البته این بدین معنا نیست که ویندوز 8 محکوم به فناست و موفق نخواهد شد، تحلیل‌گر شرکت دایوا، به وال استریت ژورنال اعلام نموده که او پیش از این نیز پیش‌بینی کرده بود که تقاضا اولیه برای ویندوز 8 بالا نخواهد بود و فروش این ابزارها به کندی آغاز خواهد شد. او دلیل این موضوع را در هزینه بالای قطعات جدید که متقابلا برروی قیمت محصولات مبتنی بر ویندوز 8 تاثیر مستقیم دارند، دانسته است.

اما به اعتقاد این تحلیل‌گر، تولیدکنندگان در سال 2013 قادر خواهند بود تا قیمت‌ها را کنترل نموده و محصولات خود را با قیمت پایین‌تری عرضه کنند. و همین عامل باعث می‌شود تا مصرف‌کنندگان راحت‌تر بتوانند محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات