اپل ایرتگ با قیمت ۲۹ دلار و بندهای ساخت شرکت هرمس معرفی شد

سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
مطالعه 3 دقیقه
اپل پس از ماه‌‌ها شایعه ایرتگ را با قیمت ۲۹ دلار معرفی کرد. برای این محصول بندهایی هم عرضه می‌شود که شرکت هرمس آن‌ها را ساخته است.
تبلیغات

پس از شایعات بسیار زیاد، اپل امروز در رویداد بهاری Spring Loaded از ردیاب یکپارچه با شبکه‌ی Find My با نام ایرتگ پرده برداشت. در واقع از سال ۲۰۱۹ تا امروز کلی شایعه درباره‌ی ایرتگ منتشر شده بود. حال اپل، ایرتگ را با قیمت ۲۹ دلار معرفی کرد و مشخص شد که این محصول در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه در کنار آیفون ۱۲ بنفش راهی بازار می‌شود.

اپل اعلام کرد که ایرتگ تعامل نزدیکی با شبکه Find My دارد و به گفته 9to5mac کاربران به‌راحتی وسیله‌هایی را که روی آن‌ها ایرتگ قرار داده‌اند، به واسطه‌ی این شبکه مشاهده خواهند کرد؛ البته بد نیست اشاره کنیم که قبلا هم اشاره‌های زیادی به ایرتگ در نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل iOS شده بود.

اپل ایرتگ متصل به کیف

ایرتگ را می‌توان به هر وسیله‌ای که دوست داشتید متصل کنید و آن را در اپلیکیشن Find My ردگیری کنید؛ البته اپل به این موضوع هم اشاره کرد که ایرتگ با اپلیکیشن‌ها و محصولات جانبی مختلف سازگار خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های ایرتگ قابلیتی به نام Precision Finding است. این ویژگی باعث می‌شود کاربران بتوانند محل دقیق وسیله‌ای را که به‌دنبال آن هستند، پیدا کنند. Precision Finding با بازخورد لامسه‌ای آیفون هم کار می‌کند و هرچقدر که کاربر به محصول مورد نظر خود نزدیک می‌شد، بازخورد لامسه هم تندتر می‌شود.

اتصال اپل ایرتگ به آیفون

شکل استفاده از ایرتگ هم به‌لطف تراشه‌ی U1 کاملا شبیه به ایرپادز است؛ صرفا باید ایرتگ را به گوشی خود نزدیک کنید تا فعال شود. چند تگ مختلف را می‌توانید به شکل هم‌زمان با گوشی همگام‌سازی کنید. ایرتگ از اسپیکر داخلی نیز برای پخش صدا استفاده می‌کند تا کاربر بتواند راحت‌تر این ردیاب را بیابد.

اپل ایرتگ به ویژگی‌های امنیتی مختلف هم مجهز شده است. به‌طور مثال آیفون یا آیپدی که به همراه دارید، می‌تواند ایرتگی که با دستگاه شما همگام‌سازی نشده را شناسایی کند و به کاربر هشدار دهد. درحالی‌که ایرتگ با قیمت ۲۹ دلار راهی بازار می‌شود، بسته چهار عددی آن هم با قیمت ۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

طراحی اپل ایرتگ

ایرتگ به‌لطف گواهی IP67 در برابر نفوذ آب و گردوخاک مقاوم خواهد بود. حتی بدنه ایرتگ هم از استیل ضدزنگ ساخته شده است. داخل ایرتگ یک بلندگو هم قرار گرفته تا با ایجاد صدا مکان خود را برای کاربران مشخص کند.

به گفته اپل کاربران می‌توانند مدل شخصی‌سازی شده ایرتگ را به همراه رنگ و اسم شخصی خود که روی محصول درج می‌شود، از فروشگاه اپل سفارش دهند. همچنین می‌توانند از بین ۳۱ ایموجی در نظر گرفته شده یکی را روی ایرتگ خود قرار دهند.

اپل ایرتگ به همراه بند هرمس

اپل با معرفی ایرتگ از بند مخصوص برند هرمس نیز برای آن پرده برداشت؛ البته این بندها چند مدل مختلف دارد. یک بند مخصوص کیف، بندی مخصوص دسته‌کلید، بندی مخصوص مسافرت و حتی بند مخصوص چمدان.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات