پیش سفارش نسخه ویژه پلی استیشن 5 با روکش طلای ۲۴ عیار از فردا آغاز می‌شود

چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
قیمت پلی‌استیشن ۵ و نسخه‌ی دیجیتالی این کنسول با روکش طلای ۲۴ عیار، به‌ترتیب ۹٬۵۴۰ و ۹٬۴۲۵ دلار خواهد بود.
تبلیغات

با اینکه قیمت کنسول پلی‌استیشن ۵ هنوز مشخص نیست، اما چنین موضوعی باعث نشده است که خرده‌فروشی Truly Exquisite، تاریخ آغاز پیش‌سفارش نسخه‌ی ویژه‌ی این محصول با روکش طلای ۲۴ عیار را اعلام نکند. گزارش‌های پیشینِ منتشرشده نشان می‌داد که سونی، قیمت کنسول بازی جدید را امروز اعلام خواهد کرد. در صورت صحت چنین اخباری، پیش‌سفارش پلی ‌استیشن ۵ با روکش طلای ۲۴ عیار، یک‌روز پس از اعلام رسمی قیمت نسخه‌ی معمولی این محصول، یعنی از فردا آغاز می‌شود.

بدیهی است که قیمت یک پلی‌استیشن ۵ با روکش طلای ۲۴ عیار، بسیار گران‌تر از خود کنسول خواهد بود. بااین‌حال نکته‌ی جالب‌توجه، تفاوت قیمت بین نسخه‌های مختلف از کنسول نسل جدید است. برای مثال، یک پلی‌استیشن ۵ با روکش طلای ۲۴ عیار، برای کاربران ۹٬۵۴۰ دلار هزینه دربرخواهد داشت، اما نسخه‌ی دیجیتالی پلی استیشن ۵ بدون درایو بلوری ۱۱۸ دلار ارزان‌تر خواهد بود. برآمدگی ضخیم‌تر سینی دیسک در نسخه‌ی اصلی محصول یادشده، به‌معنی سطحی وسیع‌تر برای طلاکاری و درنتیجه، قیمت بیشتر است. بااین‌حال، نمی‌توان مطمئن بود که نسخه‌ی استاندارد پلی‌استیشن ۵ بدون روکش طلا، از همتای دیجیتالی آن به‌همان میزان گران‌تر نباشد.

همچنین، خرده‌فروشی Truly Exquisite نسخه‌ی رزگلد ۱۸ عیار از پلی‌استیشن ۵ دیجیتال را با قیمت ۹٬۵۴۰ دلار و نسخه‌ای مشابه از نوع استاندارد کنسول یادشده را با قیمت ۹٬۶۶۰ دلار ارائه می‌دهد. به‌علاوه، قیمت نسخه‌ی دارای درایو بلوری از پلی‌استیشن ۵ با روکش پلاتینیومی ۹٬۷۷۷ دلار است.

علاوه‌بر محصولات ذکرشده، وب‌سایت این خرده‌فروشی کنترلرهای طلاکاری‌شده‌ی DualSense و هدست پلی‌استیشن ۵ را به‌ترتیب با قیمت ۷۶۵ و ۴۷۰ دلار به فروش می‌رساند. ذکر این نکته لازم است که Truly Exquisite، تنها ۲۵۰ عدد از هر یک از مدل‌های یادشده تولید خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات