آیپد ایر بازطراحی شده و دو مدل جدید اپل واچ پاییز امسال معرفی می‌شوند

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخرین گزارش بلومبرگ، پاییز امسال علاوه‌بر آیفون ۱۲ باید منتظر رونمایی نسخه‌ی بازطراحی‌شده از آیپد ایر و دو مدل جدید اپل واچ باشیم.
تبلیغات

طرفداران اپل بی‌صبرانه منتظر رونمایی آیفون 12 (iPhone 12) هستند. با آنکه انتظار می‌رفت گوشی‌های هوشمند جدید سپتامبر (شهریور) رونمایی شوند، این اتفاق نیفتاد و زمان رونمایی به‌تعویق افتاد. آخرین گزارش بلومبرگ حاکی از آن است که اپل قصد دارد پاییز امسال درکنار آخرین پرچم‌دار گوشی‌های هوشمندش، از محصولات دیگری نیز پرده‌برداری کند.

در گزارش اخیر، در بین محصولاتی که قرار است پاییز امسال رونمایی شوند، نام آیپد ایر بازطراحی‌شده و دو مدل جدید اپل واچ درکنار گوشی‌های خانواده‌ی آیفون ۱۲ دیده می‌شود. البته اپل قبلا نیز اعلام کرده بود که قصد دارد به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری برای ساعت‌های هوشمندش در نظر بگیرد.  

گزارش‌های زنجیره‌ی تأمین محصولات اپل نشان می‌دهد که نسخه‌ی گران‌قیمت‌تر از اپل‌واچ‌های جدید قرار است با حسگر مخصوص سنجش اکسیژن خون و نسخه‌ی ارزان‌‌قیمت‌تر نیز با مشخصاتی مشابه اپل واچ سری 4 و اپل واچ سری 5 شامل تراشه‌ی سریع‌تر و قابلیت تشخیص سقوط رونمایی شوند. درحال‌حاضر، اپل واچ سری 3 با قیمت ۱۹۹ دلار در بازار برای خرید دردسترس است. حال باید دید دو مدل جدید ساعت هوشمند با چه قیمتی به بازار عرضه می‌شوند. 

در گزارش بلومبرگ، اطلاعات چندانی از جزئیات مشخصات آیپد ایر بازطراحی‌شده‌ی اپل ارائه نشده؛ ولی به این نکته اشاره شده است که دستگاه جدید با طراحی مشابه آیپد پرو و نمایشگر لبه‌به‌لبه روانه‌ی بازار می‌شود. دکمه‌ی پاور نیز از Touch ID پشتیبانی می‌کند و از همه مهم‌تر کانکتور لایتنینگ با درگاه USB-C port جایگزین می‌شود.

در قسمت دیگری از گزارش بلومبرگ به این موضوع نیز اشاره شده که گوشی‌های هوشمند خانواده‌ی آیفون ۱۲ در دو مرحله معرفی خواهند شد: مدل‌های گران‌‌‌قیمت‌تر در مرحله‌ی اول و اوایل اکتبر (‌اواخر مهر) و مدل‌های ارزان‌قیمت‌تر همانند مدل‌های ارزان‌تر آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو با لبه‌های آلومینیومی و مدل‌های پرو با لبه‌های فلزی. ناگفته نماند یکی دیگر از محصولات اپل که در گزارش بلومبرگ نامش ذکر شده، اپل تی‌وی است که قرار نیست امسال معرفی و به بازار عرضه شود.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات