آیا دوربین نکسوس 4 نیز مشکلی مشابه آیفون 5 دارد؟

یک‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
شاید زمانی که خبر مربوط به ارغوانی شدن رنگ‌ها در عکس‌برداری با دوربین آیفون 5 را شنیدم از این گاف بزرگ متعجب شدیم زیرا واقعا از شرکت بزرگی مانند اپل انتظارات بسیار بالا است. خوب این مشکل به نوعی به لنز آیفون 5 مربوط است و اپل نیز نتوانست کار خاصی درباره آن صورت دهد و تنها به ارائه چند توصیه مانند گرفتن دست در قسمت بالای دوربین برای ممناعت از ورود مستقیم نور خورشید به لنز، بسنده کرد. اما موضوع بحث‌برانگیز دیگر این است که ال‌جی نیز در ساخت Nexus 4 چنین اشتباهی را تکرار کرده‌است! در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

هنوز مدت زمان زیادی از ورود محصول قدرتمند ال‌جی که با همکاری و پشتیبانی گوگل ساخته شده، نگذشته‌ است. حتی همین چند روز پیش بود که خبر فروش بی‌نظیر آن در لندن همه را متعجب کرده‌ بود. اما امروز آقای کریس پریلو یکی از کاربران شبکه اجتماعی گوگل پلاس با شواهدی مستدل اشاره کرده که دوربین Nexus 4 نیز در نور زیاد رنگ ارغوانی مانندی را در عکس‌ها بازتاب می‌دهد و کیفیت عکس را به‌شدت پایین می‌آورد.

به هر حال تکرار اشتباه اپل آن هم برای گوشی هوشمندی که همیشه جزء پیشتازان این عرصه بوده، نگران کننده است، اما خوب همه چیز به طرز فکر کاربر بر می‌گردد، شاید خیلی از ما در کل سال 4 تا عکس که در آن منبع نور شدید وجود داشته باشد، نگیریم و این موضوع برایمان اهمیت نداشته باشد و بیشتر به پردازنده 4 هسته‌ای قدرتمند Snapdragon S4 Pro تلفن‌مان بنازیم.

ال‌جی یا گوگل هنوز هیچ جوابی به این مشکل نداده‌اند و طرفداران گوشی‌های نکسوس می‌توانند امیدوار باشند که این مسئله فقط در یک سری محدود از این گجت ها وجود دارد. شاید ال‌جی نیز همانند اپل اعلام کند که این یک موضوع طبیعی است و مشکل به حساب نمی‌آید و کاربر باید از ورود نور شدید به لنز دوربین جلوگیری کند.

نظر شما در این باره چیست؟ این مشکل چقدر برای شما اهمیت دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات