فلیپ بورد قابلیت جدید استوری بورد را معرفی کرد

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فلیپ‌بورد قابلیت جدیدی با نام استوری‌بورد برای برجسته‌کردن مجموعه‌ای از محتوا با موضوعی خاص معرفی کرد.
تبلیغات

تمرکز فلیپ بورد تا به‌امروز بیشتر روی مجله‌های هوشمند (Smart Magazines) بوده است. این مجله‌ها که کلکسیونی از محتوا با یک موضوع خاص هستند، مرتبا با استفاده از ترکیبی از دستچین‌کردن انسانی و الگوریتم‌های کامپیوتری به‌روز می‌شوند تا کاربر را در آن موضوع خاص به‌روز نگه دارد.

قابلیت جدید استوری بورد (Storyboards) اما کلکسیونی یک‌باره از مقالات، ویدیوها، پادکست‌ها، توییت‌ها و دیگر انواع محتوا است که تنها در زمانی خاص موضوعیت دارد و لزومی ندارد مانند مجله‌های هوشمند به‌صورت پیوسته آپدیت شود.

استوری‌بود را درواقع می‌توان به مقالات جمع‌بندی با فرمت «هرآنچه درباره‌ی X باید بدانید» یا «جمع‌بندی کنفرانس X» تشبیه کرد، با این تفاوت که فلیپ‌بورد در این فرمت جدید محتوا را با سبک و سیاق خودش برجسته می‌کند.

بسیاری از ناشران از چندی پیش درحال آزمایش حالت بتای قابلیت جدید بوده‌اند. برای مثال نشنال جئوگرافیک استوری‌بوردی از مجموعه مقالات قدیمی خود به‌مناسبت چهلمین سالگرد فوران آتشفشان کوه سنت هلنز درست کرده است.

مایک مک‌کیو مدیرعامل فلیپ‌بورد در مصاحبه با تک‌کرانچ می‌‌گوید ویژگی جدید در پاسخ به نیاز ناشران برای ساختار دادن بهتر به محتوای خود برای روایت داستانی خاص طراحی شده است.

استوری‌بوردها را می‌توان با جستجوی تگ‌های مرتبطی که ناشران برای محتوای خود در فلیپ‌بورد استفاده کرده‌اند پیدا کرد. همچنین می‌توان استوری‌بورد‌ها را در مجلات فلیپ‌بورد استفاده کرد یا آن‌ها را به‌صورت مستقل در توییتر، فیسبوک یا ایمیل امبد کرد.

فلیپ‌بود همچنین اطلاعات آماری دقیقی از تعداد بازدید، لایک و کامنت استوری‌بوردها در اختیار ناشران قرار می‌دهد. این قابلیت‌های جدید در قالب ابزار جدیدی با نام «Curator Pro» از همین امروز دراختیار کاربران تأیید شده‌ی انگلیسی زبان فلیپ‌بورد قرار دارد و به‌زودی به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات