مایکروسافت پذیرفت که زمان کافی برای تکمیل و ساخت مرکز نوتیفیکیش ویندوز فون ۸ را نداشته است

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
یکی از اشکالاتی که به ویندوز فون ۸ مایکروسافت وارد می‌شود، عدم وجود مرکز اطلاع رسانی‌ها (Notification Center) است که در سیستم‌عامل‌های رقیب یعنی اندروید و iOS وجود دارد. در اندروید و iOS بخشی وجود دارد که کلیه اطلاعیه‌ها شامل پیامک جدید یا پست تازه در فیس‌بوک یا هر اطلاع‌رسانی دیگری در آن قرار می‌گیرد و کاربر به راحتی با مراجعه به آن بخش که دسترسی به آن نیز بسیار ساده است، می‌تواند سریعا به اطلاعیه‌ها دسترسی داشته باشد. اما ویندوز فون ۸ فاقد چنین بخشی است. حال مایکروسافت رسما اعلام کرده که در زمان طراحی ویندوز فون ۸ زمان کم آورده و نتوانسته این بخش را طراحی کند.
تبلیغات

توماس فنال در طول کنفرانس Build مایکروسافت و زمانی که از او در مورد عدم وجود مرکز اطلاع‌رسانی‌ها پرسش شد، پاسخ داد که:

دلیل آن این بود که ما زمان کم آوردیم. این بخش برای ما اهمیت زیادی دارد، تا به امروز صدها بازخورد از توسعه دهندگان نرم‌افزاری داشتیم که نیاز چنین بخشی را ضروری دیده‌اند، من قول می‌دهم که ما به شدت بر روی ایجاد این بخش تمرکز خواهیم کرد.

نیاز به وجود مرکز اطلاع‌رسانی‌ها در هر سیستم‌عاملی حس می‌شود، مکانی که کاربر با مراجعه به آن می‌تواند لیست کاملی از اطلاعیه‌ها و موارد مهم را یکجا مشاهده نموده و از همان جا به آنها پاسخ دهد.

مورد دیگری که در کنفرانس Build امسال به آن اشاره شد مربوط به نحوه نمایش اطلاع‌رسانی‌ها در کاشی‌های زنده یا Live Tile بود، اما هنوز مشخص نیست که آیا مایکروسافت به دنبال جمع‌بندی اطلاع‌رسانی‌ها در کاشی زنده است یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات