زمان انتشار تلفن‌های ویندوز فون 8: لومیا 920 و HTC 8X، آخر همین هفته

سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ - ۰۱:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
یکی از جذاب‌ترین روزهای صنعت موبایل و سیستم‌عامل فرا رسید و ماحصل تلاش یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیای گجت و نرم‌افزار منتشر شد. اما نکته جالب این است که توجه این کنفرانس تنها در امکانات سیستم‌عامل آن نبود، بلکه کیفیت و قدرت سخت‌افزار نیز به‌عنوان یک عامل مؤثر در پیشبرد اهداف مایکروسافت مطرح شد. حال مطمئن هستیم که شما هم به این اکوسیستم جدید علاقه‌مند شده‌اید و می‌خواهید بدانید که هر یک از این موبایل‌های با کیفیت و جذاب که به بازار ویندوز فون 8 رونق خواهند داد، زمان انتشارشان چه موقع خواهد بود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به گفته مدیر عامل شرکت مایکروسافت استیو بالمر معروف، اولین گروه از موبایل های پشتیبانی کننده از ویندوز فون 8 در آخر این هفته یعنی جمعه تا یکشنبه در اروپا عرضه خواهد شد. این گروه شامل بزرگانی مانند لومیا 920 و Ativ S سامسونگ است و در بقیه جهان نیز در روزهای بعدی آبان‌ماه به بازار عرضه خواهند شد. در آمریکا شرکت مخابراتی Verizon موبایل شرکت اچ تی سی با نام 8X را با قیمت 199 دلار و لومیا 822 نوکیا را با قیمت 49 دلار به همراه یک قرارداد 2 ساله در روز عید شکرگزاری به بازار عرضه خواهد کرد. این شرکت مخابراتی خبر از انتشار Ativ Odyssey از سوی شرکت سامسونگ در انتهای سال 2012 در ماه دسامبر داد و از بازگو کردن قیمت آن امتناع کرد.

شرکت مخابراتی T-Mobile هم گوشی HTC 8X را با قیمت 149 دلار و لومیا 810 را با قیمت 99 دلار در روز 14 نوامبر یا 25 آبان به بازار عرضه خواهد کرد. شرکت At&t هم لومیا 820 و لومیا 920 را به‌زودی به فروش خواهد رساند و اچ تی سی 8X را در آینده به بازار عرضه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات