اپلیکیشن ایکس‌باکس SmartGlass برای تبلت‌های ویندوز ۸ منتشر شد

جمعه ۵ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت برای آغازی دوباره و رویایی، تمام توان خود را به کار گرفته است. تمام عناصر تشکیل‌دهنده مایکروسافت از بخش بازی و سرگرمی‌گرفته تا بخش سازمانی و ابری، همگی در یک جهت قدم خواهند برداشت. آن جهت مسیری نیست جز مسیر موفقیت پلتفرم یا بهتر بگوییم اکوسیستم ویندوز ۸. یکی از ایده‌های جالب و کاربردی این یکپارچگی محصولات مایکروسافت، SmartGlass است که می‌تواند تحول موثری در تجربه کاربر از سرگرمی‌داشته باشد. با زومیت همراه باشید تا با جزییات این خبر آشنا شوید.
تبلیغات

شرکت مایکروسافت در جهت متعهد ماندن به قول خود، اعلام کرد که اپلیکیشن Smartglass که یک برنامه رایگان برای همراهی با کنسول ایکس باکس است، امروز یعنی ۵ آبان ماه منتشر می‌شود. همچنین این شرکت اعلام کرد که اپلیکیشن نسخه ویندوز فون ۸ نیز ۳ روز بعد یعنی در ۸ آبان ماه در بازار ویندوز فون عرضه خواهد گشت. این اپلیکیشن برای‌اندروید و iOS در سال ۲۰۱۳ منتشر می‌شود و کاربران آن سیستم‌عامل‌ها نیز می‌توانند در آینده نه چندان نزدیک از این امکان لذت ببرند (البته اگر ایکس‌باکس داشته باشند).

مقاله‌های مرتبط:

    Smartglass تنها یک اپلیکیشن فانتزی و بدون کاربرد برای کنترل از راه دور ایکس‌باکس نیست، بلکه قابلیت‌های بسیاری را ایجاد می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید یک فیلم را در دستگاه قابل حمل خود آغاز کنید و ادامه آن را در خانه و روز ایکس باکس مشاهده کنید (و بالعکس). نتایج لحظه‌ای مسابقات ورزشی را روی دستگاه قابل حمل خود مشاهده کنید و امکانات جالب دیگر که همگی به یکپارچگی محصولات مایکروسافت و ارائه امکاناتی بی‌نظیر برای کاربرانی که به این شرکت متعهد هستند، کمک می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با این امکان می‌‌توانید به صفحه اصلی این محصول مایکروسافت مراجعه کنید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات