سرفیس لپ تاپ 3 مایکروسافت با ابعاد ۱۵ اینچی هم عرضه می‌شود

یک‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
یک منبع معتبر، خبر از عرضه‌ی نسخه‌ای از دستگاه جدید سرفیس لپ‌تاپ ۳ با اندازه‌ی ۱۵ اینچ داده است.
تبلیغات

تا به امروز، اگر قصد داشتید یک لپ‌تاپ ساخت مایکروسافت با اندازه‌ای بزرگ‌تر از ۱۳/۵ اینچ داشته باشید، مجبور بودید سرفیس بوک ۲ خریداری کنید؛ ولی به‌زودی برای خرید یک دستگاه سرفیس بزرگ نیازی به پرداخت پول اضافی نیست. مایکروسافت قصد دارد ماه آینده، سری سرفیس را به‌روز کند و احتمال می‌رود نسخه‌ی بزرگ‌تری از سرفیس لپ‌تاپ ۳ در این به‌روزرسانی عرضه شود. به‌گزارش WinFuture، مایکروسافت ماه آینده، نسخه‌ی جدیدی از سرفیس لپ‌تاپ ۳ را با اندازه‌ی ۱۵ اینچ و مقیاس ۳:۲ روانه‌ی بازار می‌کند. انتظار می‌رود مایکروسافت نسخه‌ای از سرفیس لپ‌تاپ ۳ را با پردازنده‌ی AMD عرضه کند که احتمالا این تراشه در مدل ۱۵ اینچی به کار خواهد رفت.

اگر این گزارش درست باشد، به‌معنی رقابت بیشتر سرفیس لپ‌تاپ مایکروسافت با دستگاه‌های سرفیس بوک این شرکت خواهد بود. با‌این‌حال، احتمال رونمایی از سرفیس بوک ۳ در رویداد ماه آینده‌ی سرفیس واقع در نیویورک بسیار کم است.

افزون‌بر‌این، احتمال دارد مایکروسافت از سرفیس پرو جدید با پشتیبانی از درگاه USB-C، یک سرفیس با پردازنده‌ی کوالکام، تیزری از سرفیس جدید با صفحه‌نمایش دوگانه و برنامه‌های ویندوز رونمایی کند. رویداد سرفیس مایکروسافت، دهم مهر ماه در شهر نیویورک برگزار می‌شود و جدیدترین اخبار مربوط به سری دستگاه‌های سرفیس و ویندوز در آن زمان منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات