مایکروسافت از سرفیس گو جدید با پردازنده Core m3 رونمایی می‌کند

پنج‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس بنچمارک جدید، مایکروسافت قصد دارد نسل دوم سرفیس گو را با پردازنده Core m3 اینتل روانه‌ی بازار کند.
تبلیغات

سرفیس گو سبک‌ترین و ارزان‌ترین دستگاه سرفیس مایکروسافت تا به امروز است که از پردازنده دو در یک پنتیوم گلد 4415Y اینتل استفاده می‌کند. با این حال به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد از پردازنده پنتیوم فراتر برود و به احتمال زیاد دستگاه سرفیس گو جدیدی با پردازنده Core m3 اینتل معرفی کند.

به‌تازگی بنچمارک جدیدی از محصولی به نام OEMTX Product Name EV1 در گیک‌بنچ رؤیت شده است. اگر به یاد داشته باشید، OEMTX-EV1 شماره مدل استفاده‌شده برای نسل اول سرفیس گو بوده است. تشابه موجود در شماره مدل دیده‌شده در بنچمارک، حکایت از عرضه‌ی سرفیس گو جدیدی با پردازنده‌ی Core m3 دارد.

در بنچمارک گیک‌بنچ، سرفیس گو جدید در بخش پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به امتیازهای چشمگیر ۳،۱۱۳ و ۵،۶۲۱ دست یافته که از نسل اول سرفیس گو با امتیاز ۱۸۹۵ در بخش تک‌هسته‌ای و ۳،۸۷۴ در بخش چندهسته‌ای بسیار بیشتر است. نتایج به‌دست‌آمده را حداقل روی کاغذ می‌توان بهبود خیره‌کننده‌ای به حساب آورد.

در همین حال، مایکروسافت برای نمایش سرفیس‌های جدید در رویداد سرفیس روز دهم مهر برنامه‌ریزی می‌کند. طبق شایعاتی که پیش‌تر منتشر شده، غول ردموندی افزون بر رونمایی از لپ‌تاپ جدید سرفیس ۳ و سرفیس بوک ۳ و سرفیس پرو ۷، ممکن است نسل دوم سرفیس گو را با عملکرد و باتری ارتقا‌یافته معرفی کند. اکنون با انتشار بنچمارک جدیدی از گیک‌بنچ، می‌توان انتظار داشت نسل دوم سرفیس گو که احتمالا سرفیس گو ۲ نام می‌گیرد، دهم مهرماه به نمایش درآید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات