ریل می از گوشی با نمایشگر 90 هرتزی رونمایی خواهد کرد

دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت چینی ریل‌می اعلام کرد که به‌زودی به بازار گوشی‌های هوشمند دارای نمایشگر ۹۰ هرتزی خواهد پیوست.
تبلیغات

اگر در پی خرید گوشی اندرویدی مجهز به نمایشگری با نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز هستید، حتماً از حضور وان پلاس 7 پرو و نوبیا Red Magic 3 و Red Magic 3S در این بخش از بازار مطلعید؛ بازاری که قرار است گوگل با پیکسل 4 و وان پلاس با 7T و T7 پرو و اوپو با محصول نامشخصی به‌زودی به آن ملحق شوند و حالا، ریل‌می نیز ادعا می‌کند که هوای پیوستن به این مسیر را در سر دارد.

وانگ درک، مدیر محصول شرکت ریل‌می، به‌تازگی در شبکه اجتماعی ویبو تأیید کرد که تا عرضه‌ی گوشی مجهز به نمایشگر ۹۰ هرتزی این شرکت راه چندانی باقی نمانده‌ است. این شخص اگرچه از ارائه‌ی اطلاعات بیشتر خودداری می‌کند، اما عنوان می‌کند که گوشی مذکور از وان پلاس 7 ارزان‌تر خواهد بود.

realme / ریل می

با توجه به اخبار و شایعاتی که تاکنون در دست داریم، می‌توان گفت این گوشی احتمالا ریل‌می XT پرو خواهد بود؛ محصولی که گمان می‌رود از نمایشگر امولد ۶،۴ اینچی +FHD و پردازنده‌ی اسنپدراگون 730G به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره ببرد.

درباره‌ی دوربین XT پرو نیز گفته می‌شود که این گوشی با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار سه دوربین دیگر عرضه خواهدشد؛ دوربینی ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر واید، ۲ مگاپیکسلی برای تصاویر ماکرو و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای تشخیص عمق میدان.

شایان ذکر است که بهره‌گیری از NFC، حسگر انگشت نسل جدید، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی از دیگر شایعات قابل ذکر برای ریل می XT پرو هستند.

نظر شما درباره‌ی داغ‌شدن هرروزه‌ی بازار گوشی‌های مجهز به نمایشگرهای سریع چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما و سایر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات