توییتر برای ساعتی در تمام دنیا از دسترس خارج شد

جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
وب‌سایت توییتر و اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مرتبط با آن برای حدود یک ساعت در تمام دنیا از دسترس خارج شد.
تبلیغات

از دسترس خارج شدن شبکه‌های اجتماعی بزرگ هنور ادامه دارد. پس از قطع دسترسی به تمام شبکه‌های اجتماعی زیرمجموعه‌ی فیسبوک در هفته‌ی گذشته، امروز نوبت توییتر بود که برای ساعتی در تمام دنیا از دسترس خارج شود. 

قطع توییتر / twitter down

حوالی ساعت ۲۳:۲۰ پنجشنبه ۲۰ تیر به‌وقت تهران، دسترسی به وب‌سایت توییتر ازطریق اپلیکیشن و مرورگرهای دسکتاپ، موبایل دچار اخلال شد و پیغام «Something is technically wrong» برای کاربران به نمایش درمی‌آمد. مشکل حوالی ۱۵ دقیقه بامداد جمعه ۲۱ تیر برطرف شد و وضعیت این شبکه‌ی اجتماعی به حالت عادی بازگشت.

خوشبختانه مهندسان توییتر سریع‌تر از همکاران خود در فیسبوک مشکل این شبکه‌ی اجتماعی را حل کردند و حدود یک ساعت بعد از ایجاد مشکل، توییتر به فعالیت عادی برگشت؛ هرچند تا لحظه‌ی نگارش این خبر، بخش status توییتر هنوز مشکل را گزارش می‌کند و احتمال دارد هنوز هم برای برخی کاربران مشکلاتی برای ورود به توییتر وجود داشته باشد.

توییتر استاتوس

به‌گفته‌ی یکی از سخنگوهای توییتر، تغییر تنظیمات داخلی باعث بروز مشکل در این شبکه‌ی اجتماعی شده بود. برای مطلع‌شدن از وضعیت فعلی توییتر می‌توانید به این صفحه در وب‌سایت Down Detector مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات