کنفرانس اختصاصی مایکروسافت برای انتشار ویندوز فون ۸ در ۹ آبان ماه

پنج‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
شاید بهتر باشد آبان را ماه مترو بنامیم، ماهی که مایکروسافت در پنجمین روز آن نسخه نهایی ویندوز ۸ و چهار روز پس از آن نسخه نهایی ویندوز فون ۸ را منتشر می‌کند. مایکروسافت به خبرگزاری‌های مختلف دنیا دعوتنامه برای شرکت در کنفرانس انتشار نسخه نهایی ویندوز فون ۸ در روز ۲۹ اکتبر (۹ آبان‌ماه) را ارسال کرده است. این غول نرم‌افزاری پیش‌تر در کنفرانس‌های مختلف از جمله کنفرانس معرفی تلفن‌های جدید لومیا نوکیا و سری ۸ اچ‌تی‌سی نیز اطلاعاتی در مورد ویندوز فون ۸ اعلام کرده بود، اما به نظر می‌رسد هنوز امکانات و قابلیت‌های قابل بحث در رابطه با ویندوز فون ۸ وجود دارد.
تبلیغات

احتمالاً مایکروسافت در همان روز کنفرانس نسخه نهایی ویندوز فون ۸ را منتشر می‌کند و ابزارهای مبتنی بر این سیستم‌عامل شامل لومیا ۸۲۰ و ۹۲۰ نوکیا و 8x و 8S اچ‌تی‌سی نیز کمی بعد وارد بازار خواهند شد. امروز شبکه بزرگ مخابراتی AT&T نیز اعلام کرد که دو تلفن Lumia 820 و Lumia 920 نوکیا بصورت انحصاری توسط این اپراتور در ماه نوامبر در امریکا توزیع خواهند شد.

مایکروسافت در کنفرانس‌های که در گذشته برگزار شد، تمام تلاش خود را بکار گرفت تا توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری را به سمت سیستم عامل خود جلب کند. این غول نرم‌افزاری بارها به هسته مشترک ویندوز ۸ و ویندوز فون ۸ که موجب سادگی کار تولیدکنندگان نرم‌افزار می‌شود اشاره کرد و خبر از ۱۰۰ هزار اپلیکیشن تحت ویندوز فون داد.

اتحاد بین مایکروسافت با نوکیا، اچ‌تی‌سی و سامسونگ در کنار سیستم‌عامل خوش آب و رنگ ویندوز فون ۸ تمام تلاش مایکروسافت در نبرد با آیفون و ابزارهای اندرویدی است که نتیجه آن احتمالاً تا انتهای سال میلادی جاری مشخص خواهد شد.

اما نظر شما در رابطه با سیستم‌عامل مایکروسافت و تلفن‌های مبتنی بر این سیستم‌عامل چیست؟ شانس موفقیت مایکروسافت درمقابل گوگل و اپل را چقدر می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات