نتفلیکس از مشکلات ساخت فیلم تعاملی Black Mirror: Bandersnatch می‌گوید

یک‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
فیلم Black Mirror: Bandersnatch جدیدترین اثر نتفلیکس است که در دسته‌ی فیلم‌های تعاملی جای می‌گیرد و اخیرا سروصدای زیادی به‌پا کرده است.
تبلیغات

ماه گذشته، شبکه‌ی بزرگ نتفلیکس (Netflix) به‌صورت رسمی جدیدترین قسمت از سریال محبوب آینه‌ی سیاه را این‌بار با شکل‌وشمایلی جدید و در قالب فیلم سینمایی منتشر کرد. این فیلم تعاملی که Black Mirror: Bandersnatch نام دارد، به بیننده امکان می‌دهد در نحوه‌ی پیشرفت داستان دخالت مستقیم داشته باشد. 

نتفلیکس به‌تازگی درباره‌ی مشکلات موجود برای ساخت این فیلم سینمایی بجث‌های مطرح کرده است. تاد یلین، قائم‌مقام بخش محصول نتفلیکس، در این زمینه می‌گوید:

یکی از هیجان‌انگیز‌ترین بخش‌های کار در شرکت نتفلیکس، این است که به‌طور مداوم تلویزیون اینترنتی را بازتعریف می‌کنیم. در این زمینه، مسئولیت زیادی متوجه ما است؛ زیرا این ما هستیم که در چنین بستری، محتوای جدید را خلق می‌کنیم.

تیم سازنده‌ی فیلم سینمایی Bandersnatch در ویدئو منتشرشده‌ی نتفلیکس، درباره‌ی بخشی از مشکلات مرتبط‌با ساخت این اثر می‌گویند نمی‌خواستند این فیلم تعاملی، همچون ترفندی تبلیغاتی برای جذب بازدید به‌نظر برسد. درواقع، آن‌ها تمام تلاششان را کرده‌اند تا اثر نهایی، چیزی درخورتوجه باشد و مردم از آن لذت ببرند.

نتفلیکس در ویدئو جدیدش به‌وضوح نشان می‌دهد قراردادن امکان انتخاب خط‌های داستانی به‌وسیله‌ی کاربر چگونه باعث افزایش مشکلات موجود برای تیم سازنده به‌منظور توسعه‌ی خط داستانی شده است. این شرکت همچنین این موضوع را تشریح می‌کند که برای ساخت چنین فیلمی باید فناوری‌های جدیدی تولید می‌شدند. 

یلین در این زمینه می‌گوید:

برای اینکه بتوانیم همه‌چیز را به‌درستی درکنارهم قرار دهیم و اثری مناسب تولید کنیم، به اختراع برخی ابزار جدید نیاز داشتیم.

افزون‌براین، در این ویدئو تدوینگران و فیلمنامه‌نویسان مشکلاتشان در مسیر ساخت Black Mirror: Bandersnatch را شرح می‌دهند و صحبت‌های جالبی مطرح می‌کنند. 

در انتها از شما دعوت می‌کنیم ویدئو منتشرشده‌ی نتفلیکس را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات