اپل دعوتنامه کنفرانس خبری معرفی آیفون ۵ در ۲۲ شهریورماه را به خبرگزاری‌ها ارسال نمود

چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۱:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
بعد از مدت‌ها انتظار، بالاخره به روز موعود نزدیک شده‌ایم. اپل تاریخ معرفی آیفون ۵ را رسما مشخص کرد. این ماه یک دوره طوفانی برای گجت‌دوستان و عاشقان تکنولوژی بوده است. در این ماه طیف وسیعی از ابزارهای تازه و جذاب معرفی شدند که واقعا در تاریخ بی‌نظیر است. با زومیت همراه باشید تا با جزییات این خبر آشنا شوید.
تبلیغات

شرکت اپل دعوتنامه‌ای برای خبرگزاری‌ها به منظور شرکت در یک کنفرانس خبری در روز ۱۲ سپتامبر (۲۲ شهریور) ارسال کرده که مشخصا برای معرفی آیفون جدید یا آیفون ۵ خواهد بود.

در تصویر، به دلیل وجود سایه‌ عدد ۵ زیر عدد ۱۲ به نظر می‌رسد که نسل ششم آیفون به نام آیفون ۵ وارد بازار خواهد شد.

در ضمن شایعاتی وجود دارد که کنفرانس دیگری در ماه اکتبر در ادامه همین کنفرانس برگزار خواهد شد که در آن از آیپد مینی ۷.۸۵ اینچی پرده‌برداری خواهد شد.

نکته جالب توجه این است که Tim Cook قبلا گفته بود که تمهیدات به منظور امنیت اطلاعات و جلوگیری از درز آن‌ها را دو برابر خواهد شد، اما این طور که از شواهد و قرائن پیدا است ، دزدان و جاسوسان نیز تلاش و زیرکی خود را بیش از دو برابر افزایش داده‌اند. چراکه هنوز یک هفته مانده به کنفرانس تقریباً همه چیز را حداقل در مورد فیزیک این گوشی می‌دانیم.

این کنفرانس روز ۲۲ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ شب به وقت ایران برگزار خواهد شد و ما در زومیت پوشش کامل خبری از این کنفرانس ارائه خواهیم کرد.

شما می‌توانید تمامی‌اخبار و مقالات مربوط به آیفون ۵ را در این لینک مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات