سامسونگ رسما بابت مشکلات ایجاد شده برای وبلاگ‌نویسان در IFA 2012 عذرخواهی کرد

سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
همان‌طورکه به خاطر دارید در زومیت خبری مبنی بر تهدید وبلاگ‌نویسان میهمان کمپانی سامسونگ به رها کردنشان در محل نمایشگاه نوشته شد و برخی از ما در مورد صحت آن اطمینان نداشتیم. اما حالا سامسونگ در یک حرکت حرفه‌ای رسما عذرخواهی کرده و عامل این موضوع را یک سوء برداشت تلقی کرده است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا با جزییات این خبر آشنا شوید.
تبلیغات

سامسونگ عواملی که باعث این رفتار نادرست با وبلاگ‌نویسان در نمایشگاه IFA 2012 شده است را یک برداشت نادرست خوانده است و بابت مشکلات ایجاد شده برای این افراد عذرخواهی کرده است.

همان‌طور که قبلا نیز به جزییات این اتفاق اشاره کرده بودیم، سامسونگ به تعدادی از وبلاگ‌نویسان پیشنهاد تأمین هزینه سفر به آلمان و حضور در نمایشگاه IFA برلین را می‌دهد، یکی از این افراد به نام Clinton Jeff گفته است که به او امر شده که تی‌شرت سامسونگ را بپوشد، در طول نمایشگاه در غرفه سامسونگ حضور داشته باشد و محصولات سامسونگ را تبلیغ کند. اما این فرد پاسخ داده است که به روش خود عمل خواهد کرد و تنها هر آنچه مایل باشد را پست خواهد کرد.

در یک بیانیه سامسونگ عامل مشکل را یک مسئول هماهنگی بخش وبلاگ نویسی Mob!lers می‌داند و می‌گوید که هیچگاه قصد این شرکت چنین چیزی نبوده است :

Samsung Mob!lers یک مجموعه داوطلب برای کاربران دستگاه‌های موبایل سامسونگ است، که به آن‌ها پیشنهاد حضور در جلسات تبلیغاتی و بازاریابی شرکت داده شده است. در این جلسات و نمایشگاه‌‌ها تمامی کارها به صورت داوطلبانه انجام خواهد شد و هیچ اجباری برای انجام امور وجود ندارد. ما از این سوء برداشت مسئول هماهنگی وبلاگ‌نویسان متاسفیم و درک می‌کنیم که به اندازه لازم به این فرد در مورد فعالیت‌های وبلاگ‌نویسان توضیح داده نشده است. به‌زودی با این فرد تماس گرفته خواهد شد. سامسونگ به استقلال وبلاگ‌نویسان برای پست کردن مطالب دلخواهشان احترام می‌گذاریم.

همچنین در ایمیلی به وب‌سایت TheNextWeb که منبع این خبر است، نماینده سامسونگ اشتباه شرکتشان را تأیید کرده است:

من مایل هستم که با شما (وبلاگ‌نویس شاکی) تماس بگیرم و عذرخواهی خود را از صمیم قلب برای مشکلاتی که شما در برلین تجربه کردید بیان نمایم. ما شرایط سختی را برای شما ایجاد کردیم و در تلاش برای جبران این اتفاق هستیم.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات