قاب ماژولار i-Blades با قابلیت اضافه کردن امکانات به گوشی در Indiegogo قرار گرفت

جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
عمر باتری در کنار فضای ذخیره سازی را باید از جمله‌ی مواردی خواند که این روزها در گوشی‌های هوشمند به عنوان یک فاکتور مهم مطرح هستند. i-Blades قابی برای گوشی‌های هوشمند تولید کرده که در کنار امکان اضافه کردن باتری و حافظه‌ی میکرو اس دی، امکان اضافه کردن قابلیت‌های دیگری نظیر سنسور اثر انگشت را به گوشی‌ها اضافه کرده است.
تبلیغات

این روزها کاربران در زمان خرید گوشی‌های هوشمند و فاکتور اساسی را در نظر می‌‌گیرند؛ یکی از این موارد عمر باتری و دیگری حافظه‌ی ذخیره سازی است. استفاده از حافظه‌های میکرو اس‌دی در صورت پشتیبانی یا سرویس‌های ابری در صورت نبود امکان استفاده از حافظه‌های جانبی به عنوان راهکاری برای حل مشکل حافظه مطرح است. در مورد تامین انرژی مورد نیاز نیز امکان استفاده از یک باتری ذخیره در صورت تعویض پذیر بودن یا بکارگیری انواع پاوربانک را باید از جمله‌ی راهکارهای تامین انرژی خواند. حال i-Blades قابی طراحی کرده که با استفاده از آن می‌توان علاوه بر امکان اضافه کردن باتری و حافظه‌ی جانبی، قابلیت‌های دیگری را نیز نظیر سنسور اثر انگشت به گوشی اضافه کرد.

توسعه‌دهندگان i-Blades محصول خود را در ایندیگوگو قرار داده‌اند تا سرمایه‌ی مورد نیاز ۳۰٫۰۰۰ دلاری برای تولید انبوه این قاب را تا ۳۱ ژانویه جذب کنند. این قاب قادر است انواع ماژول‌های سخت‌افزاری را که گوشی هوشمند فاقد آن‌ها است، اضافه کند. برای مثال در کنار اضافه کردن ماژول‌ باتری، حافظه‌ی جانبی می‌توان به امکانات دیگری نظیر دوربین، کیبوردهای کشویی، کنترلر‌های بازی، سنسور‌های تشخیص هویت بیومتریک و شمار دیگری از موارد اشاره کرد.

خریداران این قاب می‌توانند در مورد گوشی‌های هوشمندی که می‌توان این قاب را برای آن تولید کرد، اظهار نظر کنند. در حال حاضر دارندگان دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۴ و گلکسی اس ۶ می‌توانند قاب مورد نظر خود را سفارش دهند. قاب‌های تولید شده برای این دو مدل شامل نمونه‌ی چرمی یا پلی کربنات است. همچنین خریداران می‌توانند در صورت تمایل باتری ۲٫۶۰۰ میلی آمپر ساعتی اضافه با حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی را روی این قاب سفارش دهند. در صورت پرداخت ۶۰۰ دلار بیشتر ظرفیت حافظه‌ی یک ترابایتی به این گوشی هوشمند اضافه خواهد شد. این قاب را می‌توان گزینه ی مناسبی برای گیمرها، عکاسان حرفه‌ای و افرادی خواند که نیاز به حافظه‌ی زیاد یا باتری دارند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات