اپل در حال توسعه‌ی نسل جدید فناوری لمس سه بعدی برای استفاده در آیپدهای خود است

چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
اپل در حال کار بر روی نسل بعدی صفحات نمایش حساس به فشار است. این شرکت در نظر دارد تا با توسعه‌ی فناوری لمس سه بعدی این فناوری برای صفحات نمایش را توسعه داده و در آیپدهای بعدی خود نیز مورد استفاده قرار دهد.
تبلیغات

اپل در حال کار بر روی نسل جدید فناوری لمس سه بعدی خود است تا از آن‌ در نسل بعدی آیپدها نیز بهره ببرد. البته این فناوری در مراحل اولیه‌ی توسعه است و به احتمال زیاد شاهد حضور آن در نسل سوم آیپد ایر یا آیفون ۷ نخواهیم بود.

بنابر گفته‌ی منبعی آگاه، اپل فناوری لمس سه بعدی موجود را نمی‌تواند در مقیاس بزرگ‌تر همانند آیپدها مورد استفاده قرار دهد. این منبع که قبلا اطلاعات معتبری را در اختیار خبرگزاری‌ها قرار داده، مدعی است اپل در حال کار بر روی فناوری مشابه است تا بتواند فناوری فورس تاچ را وارد دنیای تبلت‌ها و آیپد ایر خود کند. به علاوه ممکن است شاهد استفاده از این فناوری در آیپد پرو نیز باشیم.

این اطلاعات در حالی فاش شده‌اند که تحلیل‌گر موسسه‌ی KGI، مینگ چی کو اعلام کرده بود که نسل سوم آیپد ایر نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ بدون استفاده از فناوری فورس تاچ معرفی خواهد شد. او دلیل این کار را وجود ایراد در ساخت صفحات نمایش مجهز به فناوری لمس سه بعدی در ابعاد بزرگ خوانده بود. به علاوه کو بیان کرده بود که آیفون ۷ که در پاییز سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد نیز از فناوری لمس سه بعدی با ساختاری یکسان و مشابه با فناوری لمس سه بعدی مورد استفاده در آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس، بهره خواهد برد.

فناوری لمس سه بعدی، فناوری انقلابی از سوی اپل بود که با باز کردن راه خود به آیفون‌ها روش تعاملی جدید با رابط کاربری iOS را معرفی کرد. اپل در زمان معرفی، این فناوری را آینده‌ی ویژگی چند لمسی خواند و حالا به نظر می‌رسد این شرکت در نظر دارد تا فناوری لمس سه بعدی را به تمام محصولات خود گسترش دهد.

با نگاهی به گزارش‌ها می‌توان حدس زد که نسل جدید فناوری لمس سه بعدی در سال ۲۰۱۷ راه خود را به محصولات جدید اپل خواهد یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات