اپل تیمی از پژوهشگران فعال در حوزه تحلیل داده را استخدام کرد

دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل تیمی از تحلیل‌گران را از استارتاپ ارائه‌دهنده‌ی خدمات مشاوره‌ی Silicon Valley Data Science استخدام کرد.
تبلیغات

گزارش‌ها حکایت از آن دارند که اپل تیمی از تحلیل‌گران داده را از استارتاپ مشاوره‌ی Silicon Valley Data Science به استخدام خود در آورده است تا بهره‌گیری از علم داده‌، محصولات کوپرتینونشنین‌‌ها را بهبود دهند. استارتاپ SVDS که در سال ۲۰۱۳ در مانتین‌ویوی کالیفرنیا تأسیس شده است، با هدف بهبود پیش‌بینی‌ شرکت‌های بزرگ از آینده، بهره‌وری عملکرد و ارتباط با مشتری، برای آن‌ها خدمات مبتنی بر تحلیل داده ارائه می‌دهد. حال طبق اعلام یکی از سخن‌گویان اپل، کوپرتینونشین‌ها تعدادی از کارکنان SVDS را به استخدام خود در آورده‌اند.

بدین ترتیب، سانجای ماتور، بنیان‌گذار و مدیرعامل Silicon Valley Data Science‌ نیز به جمع کارکنان اپل پیوسته است. با توجه به اطلاعات موجود در پروفایل ماتور در لینکدین، او سرپرستی «فعالیت‌های استراتژیک و تحلیل یک گروه در اپل» را بر عهده دارد. با توجه به آنچه در پروفایل لینکدین کارکنان SVDS آمده است، به‌ نظر می‌رسد ۲۰ نفر از پژوهشگران فعال در حوزه‌ی تحلیل داده‌ی این استارتاپ به اپل ملحق شده‌اند. این پژوهشگران روی تحلیل برنامه‌های مربوط به تبلیغات فعالیت دارند؛ این برنامه‌ها ممکن است شامل بهینه‌سازی تبلیغات در اپ‌استور باشند.

اپل در ماه دسامبر سال گذشته‌ی میلادی اعلام کرد که شزم، شرکت توسعه‌دهنده‌ی اپلیکیشن شناسایی موسیقی و پاپ‌آپ آرکایو، استارتاپ فعال در زمینه‌ی ابزارهای مربوط به پادکست را تصاحب می‌کند. کوپرتینونشین‌ها در ماه ژانویه‌ی سال جاری میلادی نیز از تصاحب Buddybuild، سرویسی برای توسعه‌دهندگان اپ‌استور جهت آزمایش اپلیکیشن‌ها، خبر دادند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات