اپل در مراسم ۲ مارس ۲۰۱۶ از نسل بعدی اپل واچ و آیفون 6c رونمایی می کند

چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
پس از آنکه اپل سال گذشته نسل اول اپل واچ را معرفی کرد، حال انتظار می‌رود این کمپانی نسل بعدی ساعت هوشمند خود را در آینده‌ی نزدیک معرفی کند.
تبلیغات

شنیده‌ها نیز در تایید این گمانه‌ها برگزاری مراسمی در دوم مارس سال آینده‌ی میلادی را که مصادف با ۱۲ اسفند ماه است نوید می‌دهند. اطلاعات برگرفته از منابع آشنا حکایت از این دارند که در این مراسم شاهد رونمایی از نسل جدید اپل واچ در کنار آیفون 6C خواهیم بود.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط منابع آگاه، اپل در نظر دارد تا در دوم مارس سال ۲۰۱۶ میلادی یا ۱۲ اسفند سال جاری شمسی مراسمی را برای معرفی نسل بعدی اپل واچ د رکنار آیفون 6C برگزار کند. انتظار می‌رود نسخه‌ی جدید اپل واچ در ماه مارس معرفی شده و در ماه آوریل روانه‌ی بازار شود. انتخاب چنین بازه‌ی زمانی توسط اپل، عرضه‌ی نسل دوم را یک سال پس از عرضه‌ی نسل اول ممکن می‌کند. همچنین باید به آیفون 6C نیز اشاره کرد که براساس پیش بینی‌های صورت گرفته از یک صفحه‌ی نمایش ۴ اینچی بهره خواهد برد.

براساس اطلاعات ارائه شده، اپل کار روی فناوری‌هایی را که در اپل واچ ۲ عرضه خواهند شد را پیش از عرضه‌ی نسل اول اپل واچ شروع کرده است. از جمله‌ی ویژگی‌ها و قابلیت‌های اپل واچ ۲ باید به دوربین جدید، ماژول بی‌سیم و سنسور‌های جدید سنجش سلامتی اشاره کرد. البته هنوز مشخص نیست که کدامیک از این ویژگی‌ها در اپل واچ جدید مورد استفاده قرار خواهند گرفت. اپل آخرین بار در شهریور ماه بروزرسانی جدیدی را در قالب ارائه‌ی رنگ‌ها و بند‌های جدید و همچنین قابلیت‌های نرم‌افزاری در اختیار طرفداران این محصول قرار داد.

آیفون 6C را باید بازگشت اپل به استفاده از صفحه‌ی نمایش ۴ اینچی خواند که با معرفی آیفون ۵ در سال ۲۰۱۲ و همچنین آیفون 5c و آیپاد تاچ نسل ششم در محصولات این کمپانی مورد استفاده قرار گرفته بود. شماری از دوستداران محصولات اپل پس از معرفی آیفون‌های جدید اپل به این موضوع اشاره کرده‌اند که علاقمند به استفاده از محصولات قدیمی‌تر این کمپانی با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش کوچک‌تر از ۴.۷ اینچ هستند. براساس شنیده‌ها مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند بین آیفون ۵ اس و آیفون ۶ اس قرار خواهد داشت. البته شماری از شنیده‌ها ترکیب قابلیت‌های دوربین آیفون‌های قدیمی در کنار بهره‌گیری از تراشه‌‌ی A9 را پیشنهاد داده‌اند.

در صورت برگزاری مراسم دوم مارس، این برای دومین سال متوالی است که اپل مراسمی را در ۶ ماهه‌ی اول سال میلادی برگزار می‌کند. اپل سال گذشته علاوه بر اپل اوچ، مک بوک ۱۲ اینچی خود را نیز معرفی کرد. باید دید که این کمپانی در صورت برگزاری مراسم دوم مارس ۲۰۱۶ چه محصولاتی را معرفی خواهد کرد؟ نظر شما در این خصوص چیست؟

منبع 9to5mac

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات