اپل iTunes Match را برای ذخیره ۱۰۰ هزار قطعه موسیقی بروزرسانی کرد

سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
سرویس iTunes Match که تا به حال کاربران اپل قادر بودند ۲۵ هزار موسیقی در آن ذخیره کنند، حال با دریافت بروزرسانی ظرفیت آن به ۱۰۰ هزار قطعه موسیقی افزایش یافته است.
تبلیغات

 همان طور که اِدی کیو معاون ارشد بخش سرویس‌های اپل قبلا نیز وعده داده بود، اپل ظرفیت iTunes Match و Apple Music library را به ۱۰۰ هزار قطعه موسیقی بروز رسانی کرده است. در این سرویس، تا کنون کاربران می‌توانستند با پرداخت مبلغی معادل ۲۵ دلار به شکل سالانه، تا ۲۵ هزار قطعه موسیقی را در فضای ابری اپل ذخیره کنند اما حالا با پرداخت همین مبلغ، این محدودیت به ۱۰۰ هزار قطعه موسیقی افزایش پیدا کرده است.

کیو پیش از این در توییتر اعلام کرده بود که اپل با بروزرسانی آی‌اواس ۹، ظرفیت آیتونز را نیز افزایش خواهد داد. این بروزرسانی بدین معنی است کاربرانی که دارای قطعه‌های موسیقی‌ با ظرفیت بالا هستند می‌توانند از این پس موسیقی‌ها بیشتری یا موسیقی‌های دارای حجم بالایی را در آیتونز آیکلاد ذخیره کنند. علاوه بر این، قابلیت جدید برای کسانی که توان خرید آیفون‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگا‌بایتی را ندارند نیز کاربردی است. 

البته برای برخی کاربران خانگی حتی ذخیره ۲۵ هزار قطعه موسیقی کمی غیرمعمول است اما برای آن دسته از کاربرانی که قصد ذخیره‌ی موسیقی‌های بیشتری دارند بسیار کاربردی و مفید است. حال iCloud Music Library از طریق اپل موزیک و همچنین iTunes Match قابل دسترسی است. اپل طی چند ماه اخیر تمرکز بیشتری روی سرویس موسیقی خود داشته است که از این اقدامات می‌توان به ارائه‌ی اپل موزیک به کاربران اندرویدی در ماه نوامبر، پشتیبانی از اسپیکرهای Sonos home speaker systems در پانزهم ماه میلادی جاری اشاره کرد. نسخه‌ی کامل اپل موزیک با پشتیبانی از Sonos در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات