کالبدشکافی اپل پنسل از تعمیر پذیری سخت آن خبر می‌دهد

جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
آیپد پس از مدت‌ها، امسال همراه با قلم مخصوص (استایلوس) خودش به فروش می‌رسد. اپل در ساخت این قلم نیز طراحی زیبایی را به کار گرفته است. حال گروه iFixit در آخرین کالبدشکافی خودشان، قلم استایلوس آیپد پرو را مورد بررسی قرارداده‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

قلم استایلوس اپل، به عنوان یکی از لوازم جانبی آیپد پرو به فروش می‌رسد. اپل پنسل که نام این محصول است به قیمت  ۹۹ دلار در اختیار متقاضیان قرارخواهد گرفت. با توجه به قیمت ۷۹۹ دلاری آیپد پرو پرداخت کردن ۹۹ دلار برای چنین قلمی کمی نامعقول به نظر می‌رسد؛ ولی زیبایی این محصول می‌تواند شما را برای خرید آن ترغیب کند.

گروه iFixit که شهرت جهانی در بررسی جزییات داخلی گجت‌های هوشمند دارند، این بار به سراغ اپل پنسل رفته  و آن را مورد کالبدشکافی قرارداده‌اند. دسترسی به باتری این محصول، بدون صدمه زدن به آن تقریبا غیرممکن است و حتما باید قاب فلزی دور آن را ببرید. iFixit با برش زدن این قاب محافظ از وسط، توانست به باتری این محصول دسترسی پیدا کند. همین موضوع باعث شد تا این محصول اپل از ۱۰ امتیاز راحتی تعمیر تنها عدد ۱ را به خودش اختصاص دهد که نشان از سختی بیش از اندازه ی تعمیر و بازکردن این محصول دارد.

در انتهای این محصول پورت مخصوص شارژ کردن آن وجود دارد. اپل برای شارژ کردن این محصول یک آداپتور لایتنینگ در بسته‌بندی آن قرار داده تا بتوانید به وسیله‌ی برق شهری نیز آن را شارژ کنید و فقط از آیپد برای شارژ آن استفاده نکنید.

penciltear1 8e211

با دادن کمی حرارت به پورت مخصوص شارژ اپل پنسل توانستیم این قطعه را از دستگاه جدا کنیم.

penciltear2 d42ea

بازکردن قاب دستگاه به خاطر پرسی بودن آن تنها با بریدن آن از وسط ممکن بود.

penciltear3 1f24d
penciltear4 0f70c
penciltear5 de0f4

منبع gsmarena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات