اپل داک شارژ جدید اپل واچ را با قابلیت شارژ در حالت NightStand معرفی کرد

چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل اواخر بهار سال جاری میلادی ساعت هوشمند خود را روانه‌ی بازار کرده است. یکی از مواردی که به نوعی می‌توان آن را نقطه‌ی ضعف این ساعت هوشمند خواند، گزینه‌های محدود کاربران برای شارژ این ساعت هوشمند است. در واقع اپل شارژر‌های رسمی کمی را به همراه این محصول ارائه کرده؛ حال آنکه دقایقی پیش و به منظور رفع این خلأ، این کمپانی داک شارژ جدیدی را برای اپل واچ معرفی کرد.
تبلیغات

تا پیش از این خریداران اپل واچ تنها می‌توانستند از دو گزینه برای شارژ اپل واچ خود استفاده کنند که شامل سیم شارژ و همچنین دیسک مغناطیسی برای شارژ این ساعت هوشمند می‌شد. اپل جز موارد اشاره شده گزینه‌ی دیگری را در اختیار کاربرانش قرار نداده بود. البته شماری از تولیدکنندگان لوازم جانبی، محصولاتی را برای اپل واچ ارائه کرده‌اند که می‌تواند محدودیت این ساعت هوشمند را تا حدودی از بین ببرد. اما دقایقی قبل اپل داک شارژ جدیدی را برای اپل واچ معرفی کرد که می‌توان با استفاده از آن ساعت هوشمند اپلی‌ها را در دو حالت شارژ کرد که یکی از این حالت‌ها این ساعت را در حالت NightStand قرار می‌دهد.

apple 1 f0038

البته شاید با نگاهی به تصویر مربوط به این داک، محصول جدید کمی عجیب به نظر برسد. در ظاهر این داک شارژ بیشتر شبیه به شارژ بی‌سیم گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند دیگری است که در بازار وجود دارند. همانطور که در تصویر نیز می‌بینید، قسمت میانی این داک بلند شده و می‌توان ساعت هوشمند را به نوعی در وسط این داک قرار داد تا سطح درونی ساعت به قسمتی از داک که در حالت عمودی قرار گرفته، بچسبد. با بلند کردن قسمت میانی داک و قرار دادن ساعت به شکلی که در تصویر می‌بینید، اپل واچ در حالت NightStand Mode قرار می‌گیرد. البته می‌توان بدون بلند کردن این قسمت میانی، ساعت هوشمند را به پشت روی آن قرار داد تا در این حالت نیز شارژ شود.

chargingdock head 26820

اپل قیمت در نظر گرفته شده برای این داک شارژ را ۷۹ دلار اعلام کرده که کمی گران به نظر می‌رسد. یکی از نکات جالب در مورد این شارژر، استفاده از کابل لایتنینگ در این محصول برای اتصال به پریز برق یا کامپیوتر یا هر منبع انرژی دیگری است. اپل اخیرا اینترفیس ارتباطی مورد نیاز در لوازم جانبی خود را مبتنی بر کابل لایتنینگ کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات