اپل سیم در دسترس کاربران ژاپنی قرار گرفت

چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
یک سال پس از معرفی رسمی اپل سیم توسط اپل، استفاده  از این سیم کارت در سایر تقاط دنیا هم آغاز شده است. به تازگی کاربران ژاپنی هم امکان استفاده از اپل سیم را بدست آورده‌اند. اگر با اپل سیم آشنایی ندارید با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اپل سیم، که سیم کارتی برای آیپد است و کاربران را قادر می‌سازد که بین اپراتورهای مخابراتی مختلف در مواقع نیاز سوویچ کنند، به لطف همکاری بین اپل و شرکت ژاپنی KDDI  که صاحب اپراتور مخابراتی «au» است  به بازار ژاپن راه یافت.

اپل  گسترش استفاده از سیم کارت‌های خود را در وب سایتش تایید کرده و نام اپراتور au‌ را به لیست شرکایش از قبیل AT&T، EE، Sprint، T-Mobile و GigSky اضافه کرده است. 

سیم کارت اپل به کاربران آیپد این امکان را می‌دهد که اپراتور مورد نظر خود را با طرح‌های پرداختی مناسب برای خود انتخاب کنند. همچنین کاربران می‌توانند مقدار ثابتی حجم دیتا از GigSky خریداری کنند و در بیش از ۹۰ کشور و منطقه در دنیا از آن بهره ببرند. 

این امر به این مفهوم است که اگر شما با آیپد خود به مسافرت  بروید، می‌توانید به اپراتور محلی آن منطقه سوییچ کنید و از خدمات دیتای آن بهره ببرید و زمانی که دوباره به کشور و شهر خود برگشتید قادر خواهید بود که به اپراتور مخابراتی خود سوییچ کنید؛ بدون این که نیازی به تغییر سیم کارت خود داشته باشید. اپل سیم در حال حاضر برای آیپد ایر ۲، آیپد مینی ۳، آیپد مینی ۴ و آیپد پرو موجود است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات