TV Plus سامسونگ؛ نخستین شبکه تلویزیونی مجازی دنیا مورد استقبال قرار گرفت

پنج‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ ماه اکتبر شبکه‌ی تلویزیونی مجازی TV Plus را در کره جنوبی معرفی کرد و با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه شد. این سرویس که روی تلویزیون‌های هوشمند قابل استفاده است، به شما اجازه می‌دهد تا در بین شبکه‌های مختلف پخش کننده ویدیو حرکت کنید. TV Plus از این حیث اولین و تنها شبکه تلویزیونی مجازی دنیا به حساب می‌‌آید.
تبلیغات

سامسونگ سرویس جدیدی با نام TV Plus معرفی کرده که با کاربر اجازه می‌دهد تا در شبکه‌های مختلف همانند حرکت در بین شبکه‌های تلویزیونی، به جستجو پرداخته و اقدام به تعویض شبکه‌های پخش کننده‌ی ویدیو کند. این سرویس در کره جنوبی از استقبال خوبی نیز برخوردار بوده است.

TV Plus به شما اجازه می‌دهد تا از ۳۳ شبکه مجازی ۲۴ ساعته بدون هیچ هزینه‌ای استفاده کنید. این سرویس از ماه اکتبر عرضه شده و ۲۰ درصد از کاربران تلویزیون‌های هوشمند نیز از آن بهره می‌برند. بنابر گفته‌ی سامسونگ ۸۰ درصد از افرادی که از این سرویس استفاده کرده‌اند، از آن راضی بوده و استفاده از آن را ادامه داده‌اند.

سامسونگ در ماه‌های گذشته توجه ویژه‌ای به اضافه کردن اپلیکیشن‌ها و ابزارهای مختص مولتی مدیا داشته و این سرویس در کنار معرفی ابزار واقعیت مجازی Gear VR و تبلت غول پیکر گلکسی ویوو، از تلاش‌های سامسونگ در این زمینه به شمار می‌رود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات