دیزنی در حال مذاکره برای تصاحب فاکس قرن ۲۱ است

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
طبق گزارش وال استریت ژورنال، کمپانی بزرگ دیزنی بار دیگر در تلاش است تا سهام و دارایی‌های فاکس قرن ۲۱ را تصاحب کند.
تبلیغات

گزارش‌ منتشرشده در ماه نوامبر نشان از این داشت که دیزنی و فاکس قرن ۲۱ در حال انجام مذاکراتی هستند که طی آن، دیزنی به دنبال تصاحب دارایی‌های تلویزیونی و سینمایی این کمپانی بود؛ ولی به‌سرعت مشخص شد که این مذاکرات به پایان رسید. حالا طبق گزارشی در وال استریت ژورنال، به نظر می‌رسد این مذاکرات دوباره از سر گرفته شده‌ است.

در گزارش وال استریت ژورنال به نقل از افرادی که با این ماجرا در ارتباط هستند عنوان شده است که مسئولان این دو کمپانی در حال گفتگو و مذاکره هستند؛ هرچند ممکن است مذاکره دوباره به بن‌بست بخورد. همانطور که قبلا شایع شده بود، مذاکره شامل استودیوهای سینمایی و تلویزیونی فاکس، از جمله اخبار فاکس و شبکه‌ی ورزشی فاکس می‌شود. طبق گزارش‌ها انتظار می‌رود روپرت مرداک و خانواده‌اش تا پایان سال میلادی درمورد فروش تصمیم بگیرند.

در صورتی که خرید نهایی شود، دیزنی گزینه‌های جدیدی به مجموعه‌ی محتوا و شخصیتی خود اضافه خواهد کرد. در میان آنچه فاکس در اختیار دارد باید به عناوین بزرگی مثل ایکس من و چهار شگفت انگیز از مارول و آواتار جیمز کمرون اشاره کرد که در صورت موفقیت مذاکرات، به‌طور حتم در سرویس استریم دیزنی مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات