نیک دی آلویسو توسعه دهنده‌ی ۲۰ ساله‌ی News Digest، یاهو را به منظور ادامه تحصیل ترک کرد

یک‌شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نیک دی آلویسیو، موسس استارت آپ و اپلیکیشن ساملی (Summly) که یاهو با پرداخت ۳۰ میلیون دلار، آن را تصاحب کرده بود، برای ادامه‌ی تحصیل این کمپانی را ترک کرده است. دی آلویسیو به منظور داشتن تمرکز بیشتر روی تحصیلاتش در رشته ی فلسفه و علوم رایانه در آکسفورد این تصمیم را اتخاذ کرده است.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده که برگرفته از حساب کاربری لینکداین دی آلویسو است، این جوان شناخته شده، کمپانی یاهو را به منظور ادامه تحصیلاتش در رشته‌ی فلسفه و علوم رایانه، ترک کرده است. دی آلویسیو پیش از فعالیت در یاهو، استارت آپ ساملی را راه‌اندازی کرد که براساس شنیده‌ها، یاهو این کمپانی را در سال ۲۰۱۳ با پرداخت بیش از ۳۰ میلیون دلار از آن خود کرده است. گمانه‌ها حکایت از این دارد که در آلویسیو برگ دیگری از دفتر زندگی خویش را در حوزه‌ی تاسیس استارت آپ، پس از گذشت مدت کوتاهی از سبک‌تر شدن امور مربوط به تحصیلاتش، آغاز خواهد کرد.

همانطور که اشاره کردیم، یاهو در سال ۲۰۱۳، استارت آپ ساملی، متعلق به دی آلویسیو را با پرداخت ۳۰ میلیون دلار تصاحب کرد. دی آلویسیو با پیوستن به یاهو، کار خود برای توسعه‌ی اپلیکیشنی را که خود آن را بنیان گذاشته بود، ادامه داد. وی که هم‌اکنون ۲۰ سال دارد، موفق شد تا در نهایت اپلیکیشن Yahoo News Digest را روانه‌ی بازار کرده و جایزه‌ی طراحی اپل را در ژوئن سال جاری بدست آورد.

سخنگوی یاهو در خصوص وضعیت دی آلویسیو چنین اظهار نظر کرده است:

نیک برای داشتن تمرکز بیشتر روی تحصیلاتش برای مدتی از کمپانی دور شده، اما وی به همکاری با یاهو ادامه خواهد داد.

به نظر می‌رسد سطح تماس دی آلویسیو و درگیر شدن وی در امورات یاهو بسیار کمرنگ‌تر از پیش شده؛ اما باید به این موضوع اشاره کرد که وی همچنان با یاهو ارتباط دارد و همین ارتباط نیز مدنظر سخن گوی مدیر عامل یاهو بوده ست.

با توجه به شنیده‌ها می‌توان چنین اظهار نظر کرد که یاهو در پی ادامه‌ی همکاری با آلویسیو است؛ اما گویا این جوان کارآفرین درصدد راه‌اندازی استارت آپ جدید خود و تجربه‌های جدید است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات