میزو Pro 5‌ در صدر بهترین گوشی های اندرویدی انتوتو در سه ماه سوم سال ۲۰۱۵

شنبه ۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
انتوتو به تازگی لیستی از بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی را در سه ماه سوم سال ۲۰۱۵ منتشر کرده است. میزو پرو ۵ در صدر این لیست قرار دارد اما نکته جالب‌تر  پردازنده اکسینوس ۷۴۲۰ است که در ۵ گوشی اول این لیست مورد استفاده قرار گرفته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

امسال گوشی‌های هوشمند فوق‌العاده‌ای به بازار معرفی شدند. سامسونگ چهار گوشی  پرچمدار جدید شامل دو گوش هوشمند و دو فلبت را به بازار عرضه کرد. ال‌جی دو گوشی و موتورولا و وان پلاس هم هرکدام یک گوشی پرچمدار معرفی کردند. اپل هم طبق سنت سال گذشته خود اقدام به معرفی دو آیفون در سایزهای مختلف کرد. هرچند برخی شرکت‌ها مثل سونی تصمیم گرفتند تا یک سری پرچمدار کامل را به بازار عرضه کنند. این‌ها تنها برخی از شرکت‌هایی بودند که امسال گوشی های خوبی به بازار عرضه کردند. 

هر چند از پردازنده‌های متنوعی در گوشی های هوشمند ذکر شده استفاده شد ولی در این بین اکسینوس ۷۴۲۰ موفق شد تا خود را از رقبا متمایز کند. این چیپ که بر پایه فناوری ۱۴ نانومتری ساخته شده است اگر بهترین پردازنده مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند اندرویدی  سال ۲۰۱۵ نبوده باشد حتما جزو بهترین‌ها است. بنابراین جای تعجب نیست وقتی که می‌بینیم  از بین ۱۰ گوشی هوشمندی که در بنچمارک انتوتو در ۳ ماه سوم سال ۲۰۱۵ بهترین رتبه را داشته‌‌اند، ۵ مورد مجهز به اکسینوس ۷۴۲۰ باشند. 

Q3 2015 scores AnTuTu 1

انتوتو نمودار مربوط به سه ماه سوم سال ۲۰۱۵ را ارائه کرده و جالب است که بدانید ۵ گوشی اول این لیست مجهز به اکسینوس ۷۴۲۰ هستند و شاید جالب‌تر این باشد که گوشی‌ هوشمندی که در رتبه اول قرار دارد ساخت سامسونگ نیست. پرو ۵ میزو در صدر این لیست قرار دارد و پس از آن به ترتیب گلکسی نوت ۵، اس ۶ اج پلاس، اس ۶ و اس ۶ اج قرار گرفته‌اند. 

این در حالی است که قسمت دوم این نمودار در اختیار گوشی‌های هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۱۰ است. البته بنچمارک‌ها گویای همه چیز نیستند و دقیقا منعکس کننده عملکرد یک گوشی هوشمند در دنیای واقعی نیستند با این حال بعنوان یک معیار مقایسه، نشان می‌دهند که سیستم-روی-یک-چیپ‌های امروزی چقدر قدرتمند هستند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات