کنفرانس IdeaLab 2015 برگزار شد

یک‌شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
کنفرانس IdeaLab  که در دانشگاه WHU برگزار می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین همایش‌های فناوری اروپاست که سالانه در آلمان برگزار می‌شود.
تبلیغات

کنفرانس IdeaLab 2015 چند روز پیش، در دانشگاه WHU متعلق به مدرسه مدیریت اُتو بایسایم در شهر والندر آلمان برگزار شد. والندر، یک شهر کوچک دوست‌داشتنی، نزدیک به شهر کبلنز در آلمان است.

IdeaLab که از کنفرانس‌های قدیمی حوزه‌ی کارآفرینی و استارت‌آپ‌های فناوری است، امسال پانزدهمین دوره‌ی خود را با شعار «Looking Back into the Future – 15th Anniversary Edition» در روزهای نهم و دهم اکتبر ۲۰۱۵ برگزار کرد. IdeaLab بزرگ‌ترین کنفرانس در نوع خود در اروپاست که توسط کارآفرین‌ها و برای کارآفرین‌ها ساخته شده است. این کنفرانس دو روزه، ترکیبی از سخنرانی‌های متخصصان کسب‌و‌کارهای اینترنتی و کارگاه‌های عملی و کاربردی در حوزه‌های مرتبط است. شرکت‌کنندگان در این کنفرانس، از تجربه‌ها و خاطرات شخصی کارآفرین‌های برتر حوزه‌های مختلف استفاده می‌برند. IdeaLab، همچنین، فرصت‌های بی‌شماری برای شبکه‌سازی بین کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و شرکت‌های بزرگ ایجاد کرده است که ارزش و اهمیت این کنفرانس سالانه را برای اهالی فن، دوچندان می‌کند.

کنفرانس IdeaLab، بر استارتاپ‌های مرتبط با اینترنت، تجارت الکترونیک، و استارت‌آپ‌های حوزه‌ی اپلیکیشن‌های موبایل، متمرکز است. و البته فضای بسیار خوبی برای دانشجویان مشغول به تحصیل فراهم آورده؛ تا قبل از فارغ‌التحصیلی بتوانند با ایجاد روابط و آشنایی با صاحبان کسب‌و‌کارها، شغل آینده‌ی خود را پیدا کنند. IdeaLab خصوصا با تمرکز بر نوآوری‌های اینترنتی در حوزه‌ی اپلیکیشن‌های موبایل و تجارت الکترونیک، فضای خارق‌العاده‌ای برای کارآفرینان جدید ایجاد می‌کند تا بتوانند شرکت‌های نوپای خود را از دل این کنفرانس، بیرون بیاورند.

از سخنرانان برجسته‌ی این کنفرانس، می‌توان به مدیران رده بالای شرکت‌های بزرگی چون Y-Combinator، GoDaddy، Rocket Internet، Zalando، 500px و همین‌طور Facebook و Instagram اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات