نوبیا ایکس 8 زد تی ای ۲۳ مهر معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد گوشی هوشمند از پیش وعده داده شده‌ی زدتی‌ای پنجشنبه همین هفته در جریان یک نشست خبری معرفی خواهد شد. به تازگی تصاویری از گوشی هوشمند نوبیا ایکس 8  و تیزری از مراسم معرفی آن منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پیش از این اطلاعاتی از گوشی‌ هوشمند نوبیا ایکس 8 فاش شده بود و گفته می‌شد که زدتی‌ای باتری ۵۱۲۰ میلی‌آمپر ساعتی را برای آن در نظر گرفته است. طبق شایعات این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر ۵.۵ یا ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ خواهد بود. به تازگی تصاویر بیشتری از این گوشی هوشمند فاش شده که نشان می‌دهد نسخه طلایی رنگ نوبیا ایکس 8 هم به بازار عرضه خواهد شد.

Teaser found on official Nubia Weibo page points to media event on October 15th

همچنین این تصاویر دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا با طراحی خاصی را در سمت راست گوشی و دکمه Home‌ در همان سمت را نشان می‌دهند که گفته می‌شود سنسور اثر انگشت نیز در دکمه Home تعبیه شده است. انتظار می‌رود نوبیا ایکس 8 به ۴ گیگابایت رم مجهز باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده تیزری با لوگو نوبیا در صفحه این شرکت در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌‌دهد زدتی‌ای ۱۵ اکتبر (پنجشنبه همین هفته) یک رویداد خبری را برگزار خواهد کرد. روی این تیزر نوشته شده که حالا وقت ایکس است؛ هر چند که یک عدد ۳ هم در این تیزر دیده می‌شود که شاید گمانه‌زنی در مورد معرفی نوبیا ایکس8 را با مشکل مواجه کند.

nubia x8 leak 02

بدون شک طی روزهای آینده اخبار دقیق‌تری در مورد گوشی هوشمند جدید زدتی‌ای خواهیم شنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات