بهترین گوشی‌های هوشمند طلایی رنگ سال ۲۰۱۵

سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
مطالعه 8 دقیقه
سال ۲۰۱۵ برای علاقمندان به گوشی‌های هوشمند طلایی رنگ سال خوبی محسوب می‌شود. تا همین چند سال پیش تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند، علاقه‌ی چندانی به تولید گوشی رنگ طلایی نشان نمی‌دادند؛ ولی حالا اوضاع کاملا برعکس است. در ادامه گوشی‌های هوشمند طلایی رنگ سال ۲۰۱۵ را با هم مرور می‌کنیم.
تبلیغات

این روزها گوشی‌های هوشمند طلایی رنگ از محبوبیت بالایی بین خریداران برخوردار هستند. با توجه به این که در حال حاضر در ۳ ماه پایانی سال ۲۰۱۵ هستیم، در ادامه لیستی از گوشی‌های هوشمند طلایی رنگی که طی سال ۲۰۱۵ معرفی شده‌اند، ارائه می‌کنیم.

وان ام ۹ اچ تی سی

Gold HTC One M9 1

این گوشی هوشمند هم درست مثل نسل پیشین خود دارای نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن 1080p، بدنه‌ فلزی و البته اسپیکرهای بوم ساوند است. اچ‌تی‌سی گوشی هوشمند وان ام ۹ را را با امیدهای زیادی به پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ مجهز کرد؛ هرچند بعدها به قدری شایعات در مورد داغ کردن این پردازنده در محافل خبری مطرح شد که استفاده از این پردازنده بجای این که تبدیل به نقطه‌ی قوتی برای وان ام ۹ شود، به نوعی منجر به پس زده شدن این گوشی توسط افکار عمومی شد. هر چند در عدم موفقیت اچ‌تی‌سی  وان ام ۹ عوامل دیگری از جمله دوربین نه چندان موفق ۲۰ مگاپیکسلی هم دخیل بود. این گوشی هوشمند دارای ۳ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی است و اچ‌تی‌سی برای تامین انرژی مورد نیاز باتری ۲۴۸۰ میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است. برای کسب الاعات بیشتر در مورد این گوشی هوشمند بررسی ویدیویی وان ام ۹ را توسط زومیت تماشا کنید.

گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج سامسونگ

Samsung Galaxy S6 Gold Platinum. 1

این دو گوشی هم همزمان با گوشی وان ام ۹ اچ‌تی‌سی معرفی و البته کمی دیرتر به بازار عرضه شدند. سامسونگ این دو گوشی هوشمند را با طراحی جدیدی روانه‌ی بازار کرد؛ طراحی که به دلیل زیبایی و بدنه‌ی فلزی، دو ویژگی دیگر یعنی باتری قابل تعویض و البته پشتیبانی از کارت حافظه خارجی را از کاربران دریغ می‌کرد. همچنین هر دو گوشی از پردازنده اکسینوس ۷۴۲۰ سامسونگ بهره می‌برند و در این سری از محصولات سامسونگ خبری از پردازنده‌ی اسنپدراگون نیست که اگر اخبار فناوری را از زومیت پیگیری کرده باشید حتما به طور کامل در جریان دلایل آن هستید. نمایشگر هر دو مدل ۵.۱ اینچی با رزولوشن QHD است؛ با این تفاوت که گلکسی اس ۶ اج در کناره‌های خود دارای نمایشگر خمیده است. بررسی ویدیویی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج اطلاعات بیشتری به شما در مورد این دو گوشی هوشمند می‌دهند.

پی ۸ هواوی

Huawei P8 in gold

هواوی پی ۸ یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند خوب بازار با طراحی زیبا و بدنه تمام فلزی  است که می توانید در رنگ طلایی هم آن را تهیه کنید. این گوشی‌ هوشمند مجهز به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کرین ۹۳۰، نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن 1080p، دوربین پشت ۱۳ و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی است. ۳ گیگابایت رم، پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی و باتری ۲۶۸۰ میلی‌آمپر ساعتی از دیگر مشخصات سخت افزاری پرچمدار جدید هواوی است. اگر هنوز بررسی ویدیویی پی ۸ را مشاهده نکرده‌اید، آن را از دست ندهید.

جی ۴ ال‌جی

LG G4 in gold

پس از معرفی دو گوشی پرچمدار موفق جی ۲ و جی ۳، ال‌جی در سال ۲۰۱۵ پرچمدار جدید خود یعنی جی ۴ را معرفی کرد. این گوشی هوشمند از هر نظر نسبت به نسل قبلی خود بهبودهایی داشته است. نمایشگر بهتر ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD، پردازنده‌ی جدید اسنپدراگون ۸۰۸ و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با کیفیت عکاسی بالاتر برخی از این بهبودها هستند. اگر چه جی ۴ ال‌جی از فلز ساخته نشده، ولی با یک نسخه‌ی دارای  کاور چرمی به بازار عرضه شده که جذابیت‌های خاص خود را دارد. البته نسخه‌ی پلاستیکی این گوشی هوشمند دارای رنگ طلایی است. بررسی ویدیویی زومیت از جی ۴ را اینجا تماشا کنید.

اکسون پرو زد تی ای

ZTE Axon Pro in gold

تابستان امسال زدتی‌ای ما را با اکسون پرو که یک گوشی ساخته شده از فلز و قابلیت‌های سخت‌افزاری قدرتمند بود، شگفت‌زده کرد. این گوشی نسبت به قابلیت‌های خود با قیمت خوب ۴۴۹ دلار  به بازار ارائه شد. از مشخصات فنی اکسون پرو می‌توانیم به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD، دوربین دو گانه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت، ۴ گیگابایت رم و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ اشاره کنیم.

گلکسی اس ۶ اج +

Samsung Galaxy S6 edge in gold

پس از موفقیت و اقبال عمومی کسب شده توسط گلکسی اس ۶ اج سامسونگ تصمیم گرفت تا نسخه‌ی بزرگتر این گوشی هوشمند را هم به بازار عرضه کند. گلکسی اس ۶ اج + مجهز به نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD، ۴ گیگابایت رم و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر است. این گوشی نیز در رنگ طلایی به بازار عرضه شده و باتوجه به نمایشگرهای خمیده و کیفیت ساخت بالا زیبایی خیره کننده‌ای دارد. بررسی تخصصی زومیت در مورد گلکسی اس ۶ اج پلاس را اینجا مطالعه کنید.

گلکسی نوت ۵

Gold Samsung Galaxy Note5 1

بدون شک هر گاه سامسونگ بخواهد قدرت و قابلیت‌های یک گوشی ساخت سامسونگ را به رخ رقبا بکشد نسخه‌ای از سری نوت خود را معرفی  می‌کند. سری نوت سامسونگ سال‌ها به عنوان بهترین فبلت‌های  بازار مطرح بوده‌اند و حالا گلکسی نوت ۵ بدون تردید نماینده شایسته‌ای از سری نوت سامسونگ محسوب می‌شود؛ نماینده‌ای که بر خلاف برخی از گوشی‌های هوشمند گران قیمت بازار که فقط به لطف محبوبیت سال‌های دور تولید کننده‌ی خود به فروش می‌روند، ارزش پولی که مشتری پرداخت میکند را دارد.  اگرچه نوت ۵ هم از نظر اندازه‌ی نمایشگر همان اندازه ۵.۷ اینچی گلکسی نوت ۴  را حفظ کرده است، ولی به لطف طراحی زیبا و استفاده از فناوری ساخت بدنه‌ی متشکل از فلز و شیشه، گلسی نوت ۵ بخصوص در رنگ طلایی تبدیل به یکی از زیباترین قبلت‌های بازار شده است. پردازنده‌ی اکسینوس ۷۴۲۰، ۴ گیگابایت رم،  S Pen جدید و البته دوربین جدید ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو از جمله مشخصات سخت‌افزاری گلکسی نوت ۵ هستند. این فبلت هم مانند گلکسی اس۶ سامسونگ از کارت حافظه‌ی خارجی پشتیبانی نمی‌کند و باتری آن هم قابل تعویض نیست. بررسی ویدیویی فبلت جدید سامسونگ را اینجا تماشا کنید.

آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس

iPhone 6s Plus in rose gold

این دو گوشی هوشمند شبیه آیفون ۶  و آیفون ۶ پلاس هستند که سال گذشته توسط اپل معرفی شدند ولی طبق سنت پیشین اپل، در این نسخه‌ها شاهد قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی شامل تاچ سه بعدی، پردازنده‌ی بسیار قدرتمندتر، ۲ گیگابایت رم، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو 4K و البته بدنه‌ی ساخته شده با آلومینیوم مستحکم‌تر هستیم. به هر حال این دو آیفون بهترین آیفون‌های ساخته شده تابحال هستند. در کنار آیفون طلایی زیبایی که از زمان آیفون ۵ اس به بازار عرضه می‌شود، اپل امسال تصمیم گرفته تا آیفونی با رنگ رز گلد (Rose Gold) هم به بازار عرضه کند که از قضا با استقبال فوق‌العاده خریداران هم مواجه شده است. آیفون زیبا بود و با رنگ رز گلد زیباتر از قبل هم شد. بررسی ویدیویی آیفون ۶ اس را از دست ندهید.

اکسپریا زد ۵  و زد ۵ پریمیوم

Gold Sony Xperia Z5 Premium and Z5

اکسپریا زد ۵ جدیدترین نسخه از گوشی‌های هوشمند ضد آب سونی است. اکسپریا زد ۵ شامل سه مدل زد ۵ کامپکت با نمایشگر ۴.۶ اینچی، زد ۵ با نمایشگر ۵.۲ اینچی و زد ۵ پریمیوم با نمایشگر ۵.۵ اینچی است؛ ولی تا آنجا که به مقاله ما مربوط می‌شود فقط زد ۵  و زد ۵ پریمیوم دارای نسخه‌ی طلایی رنگ هستند. نسخه‌ی زد ۵ کامپکت رنگ طلایی ندارد و نسبت به قابلیت‌هایی هم که ارائه می‌کند قیمت بالایی دارد. اکسپریا زد ۵  و اکسپریا زد ۵ پریمیوم به همراه پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ و دوربین ای جدید ۲۳ مگاپیکسلی ساخت سونی به بازار عرضه شده‌اند. اما نکته‌ای که زد ۵ پریمیوم را در حال حاضر از هر گوشی هوشمند دیگری در دنیا متمایز می‌کند نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ آن است. 

میت اس هواوی

The rose gold Huawei Mate S

هواوی به شدت علاقمند است تا از تجربیات موفق شرکت‌های دیگر استفاده کند و تجربه نشان داده است که هواوی بخوبی از عهده انجام این کار برمی آید. میت اس که در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ معرفی شد یکی از گوشی‌‌هایی است که هواوی امید زیادی به موفقیت آن دارد. میت اس مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰، پردازنده‌ی کرین ۹۳۵ با ۳ گیگابایت رم، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو است. هواوی برای تامین انرژی این گوشی هوشمند باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است. نسخه‌ی طلایی میت اس هواوی جلوه‌ی زیبایی دارد. نکته‌ی جالب این است که هواوی نسخه رز گلد میت اس را نیز آماده فروش کرده است.

نظر شما در مورد عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند با رنگ طلایی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات