اکنون می‌توانید داخل اپلیکیشن‌ها از دستیار صوتی گوگل ناو بهره ببرید

سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
دستیار صوتی گوگل در نسخه‌ی ۶ اندروید ملقب به مارشمالو هوشمندتر شده است. گوگل ناو اکنون می‌تواند در کنار سایر اپلیکیشن‌ها فعال شود و با توجه اپلیکیشن در حال اجرا، بهترین تصمیم را در قبال دستور شما بگیرد. برای آشنایی بیشتر با این قابلیت‌ با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 ساندرا پیچای در رابطه با امکانات جدید گوگل ناو گفت:

ما در چند سال گذشته تلاش زیادی برای بهبود درک گفته‌های کاربر، کرده‌ایم و باور داریم اکنون در این زمینه در جهان پیشرو هستیم. 

گوگل ناو در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون مکان مختلف را می‌شناسد و نه تنها از موقعیت جغرافیایی آن‌ها اطلاع دارد، بلکه توانایی ارائه‌ی اطلاعات در خصوص این که چه زمانی شلوغ هستند، چه زمانی باز می‌شوند و حتی به چه وسایلی هنگام مراجعه به آن‌جا نیاز داریم، را دارد.

اما قابلیت جدید و کاربردی گوگل ناو امکان فراخواندن آن در کنار سایراپلیکیشن‌ها است که گوگل آن را Now on Tap نامیده است. به عنوان مثال هنگامی که در حال گوش دادن به موسیقی خاصی هستید می‌توانید با فراخواندن و سوال کردن از دستیار صوتی گوگل، اطلاعاتی در خصوص آن موسیقی بدست بیاورید.

google now now on tap 1

حتی هنگامی که در حال تایپ کردن پیام متنی و برنامه‌ریزی برای ناهار با یکی از دوستانتان هستید، می‌توانید با فراخواندن  گوگل ناو در رابطه با محل‌های مناسب برای صرف غذا مشورت بگیرید. هنگام وبگردی نیز با انتخاب کلمه‌ای و سوال پرسیدن از گوگل می‌توانید معنی آن را به طور کامل مشاهده کنید.

google now now on tap

با توجه به ارائه‌ی دستیار صوتی مایکروسافت ملقب به کورتانا برای اندروید، گوگل سخت در حال توسعه‌ی گوگل ناو است تا کاربران خود را حفظ کند. هم‌چنین گوگل در نظر دارد تا با ارائه‌ی دستیار صوتی خود برای آی‌او‌اس، کاربران سیری را نیز به سمت خود جلب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات