سامسونگ در گیر اس 2 از فناوری جدید باتری بهره برده است

سه‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ را با توجه به پیشینه‌اش می‌توان یکی از پرسابقه‌ترین تولیدکنندگان ساعت هوشمند لقب داد. این شرکت با معرفی گیر اس ۲ نه تنها برای اولین بار صفحه‌نمایش دایره‌ای را وارد خانواده‌ی ساعت‌های هوشمند خود کرده، بلکه از فناوری جدیدی نیز در تولید باتری آن بهره برده است.
تبلیغات

سامسونگ در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵ ساعت هوشمند گیر اس ۲ خود را معرفی کرد که دارای صفحه‌نمایش دایره‌ای است، اما این ساعت هوشمند از فناوری بهره می‌برد که برای اولین بار در گجت‌ها بکار گرفته شده است.

فناوری جدید، باتری شکل آزاد SDI نام دارد. این فناوری باعث شده است که باتری با بیشترین ظرفیت ممکن در فضای خالی در دسترس گیر اس ۲ قرار بگیرد.

فضای خالی موجود در قاب دایره ای شکل گیر اس ۲ با فناوری عادی، اجازه‌ی قرار دادن باتری ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را می‌داد؛ اما سامسونگ با بهره‌گیری از فناوری جدید توانسته باتری با ظرفیت ۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت را در ساعت هوشمند جدید خود قرار دهد.

SDI کار خود بر روی این نوع باتری‌ها را از آذر ماه سال گذشته آغاز کرده و حالا آن را به مرحله‌ی تولید انبوه رسانده است و سامسونگ آن را در گیر اس ۲ بکار برده است.

گیر اس ۲ سامسونگ علاوه بر زیبایی خاصی که دارد با فناوری‌های جدیدی نیز همراه شده است که باعث افزایش جذابیت آن بیش از پیش شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات