اپل تالار بیل گراهام را برای مراسم روز چهارشنبه آماده می کند

شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل چهارشنبه‌ی پیش رو، نسل جدید آیفون‌های خود را طی مراسمی که در تالار شهری بیل گراهام برگزار خواهد شد، معرفی می‌کند. تصاویر منتشر شده نشان از این دارند که اپل در حال نصب پوستر‌ها در محوطه‌ی این تالار و آماده سازی آن برای برگزاری مراسم است.
تبلیغات

اپل مراسم مربوط به معرفی نسل جدید آیفون‌های خود را که احتمالا با معرفی محصولاتی نظیر اپل تی‌وی و آیپد پرو همراه خواهد شد، در تالار شهری بیل گراهام برگزار خواهد کرد. این تالار ۷٫۰۰۰ نفر ظرفیت دارد.

همان‌طور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، پوسترهایی که دقیقا نشان‌دهنده‌ی شمایل دعوت‌نامه‌های ارسال شده توسط اپل است، روی دیوار‌ها نصب می‌شود. همچنین باید به پرچم‌های منقش به نشان اپل اشاره کرد که روی میله‌ها نصب شده‌اند. اپل مراسم آینده‌ی خود را با شعار ‌"Hey Siri, give us hint" معرفی کرده که نشان از معرفی ویژگی‌هایی مرتبط با این دستیار صوتی هوشمند دارد.

AppleConInt

اصلی‌ترین موردی که بسیاری در انتظار معرفی آن‌ها در این مراسم هستند، آیفون 6s و آیفون 6s پلاس است که با حفظ کالبد آیفون 6 و با تغییرات جزئی روانه‌ی بازار خواهد شد. از جمله‌ی این تغییرات باید به بهره‌گیری از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با لنز ۶ المان و همچنین فناوری فورس تاچ در صفحه‌ی نمایش اشاره کرد. همچنین شایعات بسیاری معرفی آیپد پرو را نوید داده‌اند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات