پتنت سامسونگ امکان نمایش تصاویر هولوگرافیک در گوشی هوشمند را فراهم می‌کند

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی‌ها برای بهبود عملکرد گوشی‌های هوشمند خویش فناوری‌های جدیدی را به کار می‌گیرند که این فناوری‌ها نتیجه‌ی تحقیق و توسعه و ثبت پتنت‌های جدید است. سامسونگ نیز پتنت جدید و بسیار جالبی را به ثبت رسانده که شاید در گوشی‌های هوشمند آینده‌ی این کمپانی مورد استفاده قرار گیرد.
تبلیغات

هر ساله کمپانی‌ها پتنت‌های متعددی را به ثبت می‌رسانند که برخی از آن‌ها راه به سوی محصولاتشان باز می‌کند. برای مثال برخی از این پتنت‌ها شامل اضافه شدن ماژول‌های سخت‌افزاری نظیر سنسور اثر انگشت است؛ اما شمار دیگری از قابلیت‌ها بصورت بهبود‌های نرم افزاری یا اضافه شدن قابلیت‌های تعاملی کار با گوشی یا تبلت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. پتنت جدید سامسونگ گویای بکارگیری فناوری بسیار جالبی است که این روزها البته در مورد آن بیش از گذشته می‌شنویم. براساس اطلاعات ارائه شده سامسونگ پتنتی ثبت کرده که پیاده‌سازی آن امکان نمایش تصاویر هولوگرافیک را با استفاده از گوشی هوشمند ممکن می‌کند.

اطلاعات موجود در پتنت مورد نظر نشان از این دارد که گوشی هوشمند مبتنی بر این فناوری قادر به نمایش تصاویر هولوگرافیک در سایز بزرگ نیست و تنها قادر است تصاویر کوچکی را به نمایش بگذارد.

براین اساس گوشی هوشمند مورد نظر تفاوتی با نمونه‌های موجود نخواهد داشت؛ بلکه یک ماژول اضافی که قادر به انتشار نور است، روی صفحه‌ی نمایش قرار گرفته و این ترکیب انتشار تصاویر هولوگرافیک را ممکن می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات