اپل موزیک بیش از ۱۱ میلیون کاربر آزمایشی دارد

پنج‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
با گذشت تنها یک ماه از معرفی رسمی سرویس موسیقی اپل به نظر می‌رسد طرفداران این شرکت استقبال بسیار خوبی از این سرویس داشته‌اند. سرویس موسیقی اپل تنها در یک ماه توانسته ۱۱ میلیون عضو آزمایشی را جذب خود کند.
تبلیغات

آمار نشان می‌دهند که سرویس موسیقی اپل توانسته نظر ۱۱ میلیون عضو آزمایشی را در کمتر از یک ماه به سمت خود جلب کند. از این تعداد حدود دو میلیون نفر نیز با پرداخت ۱۴.۹۹ دلار عضویت خانوادگی آن را خریداری کرده‌اند که اجازه‌ی استفاده ۶ نفر را از این سرویس می‌دهد. سرویس موسیقی اپل در حال حاضر برای سه ماه رایگان است و بعد از آن مدت برای عضویت نیاز به پرداخت ماهیانه ۹.۹۹ دلار خواهد بود. اما چالش اصلی زمانی آغاز می‌شود که این سه ماه به اتمام برسد، باید آن موقع دید که چند نفر از ۱۱ میلیون کاربر حاضر به پرداخت مبلغ ۹.۹۹ دلاری عضویت خواهند شد. برای مقایسه، سرویس موسیقی اسپاتیفای در ماه گذشته اعلام کرد که ۲۰ میلیون کاربر با اشتراک پولی دارد.

البته سرویس موسیقی اپل بدون ایراد نیست و در واقع مقامات ارشد این شرکت نیز از آن‌ها مطلع هستند. قائم مقام ارشد بخش خدمات اینترنتی اپل، ادی کیو در این باره می‌گوید:

ما می‌دانیم که برخی کاربران با مشکلاتی مواجه بوده‌اند. ما بابت این مشکلات عذرخواهی کرده و اعلام می‌کنیم که در اسرع وقت بروزرسانی‌های لازم برای رفع این مشکلات را ارائه خواهیم کرد.

به علاوه کیو به این نکته نیز اشاره کرد که ماه ژوئیه ماهی بی‌نظیر در تاریخ اپل بودi و آن‌ها به لطف رشد چشم‌گیر در کشور چین شاهد ۱.۷ میلیارد دلار تراکنش در اپ استور بوده‌اند.

جیمی لاوین، کارشناس خدمات آنلاین، از عملکرد اپل در ماه اول شگفت زده شده است و می‌گوید:

با این همه برای بسیاری در خارج از آمریکا، باید نحوه‌ی کار این سرویس را به خوبی توضیح داد. به علاوه مشکل دیگر متقاعد کردن نسل جدید به پرداخت پول برای گوش دادن به موسیقی است. باید به آن‌ها نشان داد که این روش بسیار انسانی‌تر و بهتر است و به آن‌ها یاد داد که هر کار هنری ارزش بالا و خاص خود را دارد.

اگر شما نیز از کاربران سرویس موسیقی اپل هستید نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید. آیا شما بعد از اتمام مدت سه ماهه‌ی آزمایشی این سرویس، حاضر به پرداخت ۹.۹۹ دلار برای استفاده از آن هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات