یاهو به زودی اپلیکیشن پیام رسان جدیدی عرضه می‌کند

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
شرکت یاهو در نظر دارد تا با برگزاری یک کنفرانس، از اپلیکیشن پیام رسان جدید خود رونمایی کند. این رویداد به احتمال زیاد به زودی در چند هفته‌ی اخیر برگزار خواهد شد.
تبلیغات

بر اساس گزارش وب‌سایت Re/Code، شرکت یاهو برنامه‌ریزی کرده تا به زودی از اپلیکیشن پیام رسان خود رونمایی کند. در ابتدا به نظر می‌رسید این اپلیکیشن نسخه‌ی جدیدی از اپلیکیشن  Tumblr یا Flickr است، اما بعدها مشخص شد اپلیکیشن کاملا جدید و متفاوت از دیگر اپلیکیشن‌های مشابه یاهو است. 

ایده‌ی اپلیکیشن جدید یاهو بسیار جالب است، چرا که برخی از کاربران این شرکت همواره از ضعف یاهو در ارائه‌ی اپلیکیشن پیام رسان شاکی بوده‌اند. البته یاهو به تازگی مسنجر جدیدی با نام Livetext را برای فروشگاه نرم‌ افزار هنگ‌ کنگ (Hong Kong App Store) عرضه کرده که می‌تواند تا حد زیادی بر روی گفتگوی شما و دوستانتان تاثیر داشته باشد. در این نرم‌ افزار کاربران قادر خواهند بود علاوه بر دیدن متنی که طرف مقابل برای شما ارسال می‌کند، ویدئوی زنده او را نیز مشاهده کنید. البته در این حالت هیچ صدایی ارسال نمی‌شود و دلیل آن نیز محیط‌های مختلفی است که کاربران در آن قرار دارند. 

یاهو این اپلیکیشن را از 12 جولای و با پشتیبانی از 20 زبان مختلف وارد فروشگاه هنگ‌ کنگ کرده و اذعان داشته که Livetext برای همیشه به صورت رایگان عرضه می‌شود. در واقع Livetext، اپلیکیشنی برای مکالمه‌ی تصویری میان دو شخص است. همچنین امکان تماس صوتی در این اپلیکیشن وجود نداشته و کاربران تنها باید از تماس تصویری استفاده کنند.

حال احتمال می‌رود اپلیکیشن جدیدی که قرار است معرفی شود، نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن Livetext باشد، شاید هم این کمپانی در نظر دارد نسخه‌ی جدید از اپلیکیشن پیام رسان یاهو مسنجر را معرفی کند. البته جای تعجبی نیست که یاهو قصد بازگشت به دوران عرضه‌ی اپلیکیشن پیام رسان را داشته باشد، چرا که این کمپانی رقبایی همچون فیسبوک و گوگل دارد که صاحب اپلیکیشن‌های پیام رسان به مراتب پیشرفته‌تری هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات