لاجیتک با معرفی برند جدید خود، به لاجی تغییر نام یافت

پنج‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی لاجینک (Logitech) دیروز رسما از طراحی جدید برند خود پرده برداشت و از این پس این کمپانی را باید با نام جدید آن یعنی لاجی (Logi) بشناسیم.
تبلیغات

لاجیتک دیروز از برند جدید خود پرده برداشت و حتی در پی تغییرات صورت گرفته نام خود را نیز از لاجیتک به لاجی تغییر داد. لاجیتک یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی برای محصولاتی نظیر آیپد‌های اپل است که از جمله‌ی این لوازم جانبی می‌توان به انواه کیبوردها، ماوس و بلندگو اشاره کرد.

ارزان ترین فروشنده محصولات لاجیتک یا لاجی را در بخش محصولات زومیت بیابید:

براکن دارل، مدیرعامل لاجیتک با اشاره به اهمیت طراحی در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

ما با عرضه‌ی محصولاتی که شامل آخرین فناوری‌ها هستند و تجربه‌ی کاربری لذت بخشی را برای کاربران رقم می‌زنند، برند لاجیتک را از نوع آفریده‌ایم. محصولات ما راه درازی را پشت سر گذاشته‌اند و اکنون زمان آن رسیده تا برند کمپانی نیز همگام با محصولات تغییراتی را به خود ببیند.

لوگوی جدید کمپانی تغییراتی را به خود دیده، بطوریکه شاهد لوگویی بولد به همراه رنگ‌های زنده‌تری هستیک. ضمنا می‌توان زیر برند لاجی را نیز در نوشته‌ی لاجیتک مشاهده کرد.

Logitech Int

لاجیتک به این نکته اشاره کرده که برند لاجی در سری محصولات جدید این کمپانی که نشان از ورود لاجیتک به حوزه‌های جدید دارد، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این کمپانی اعلام کرده که اولین محصولات لاجی در آینده‌ی نزدیک روانه‌ی بازار شده و همه را متعجب خواهد کرد.

منبع technobuffalo

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات