سرویس استریم موسیقی اپل عصر فردا همراه با بروزرسانی iOS 8.4 منتشر خواهد شد

دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
اپل از ساعت 19:30 فردا بروزرسانی iOS 8.4 را برای گجت‌های خود منتشر خواهد کرد. این کمپانی به همراه بروزرسانی جدید خود سرویس موسیقی استریم خود را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
تبلیغات

از عصر فردا اپل بروزرسانی iOS 8.4 را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود منتشر خواهد کرد. بروزرسانی جدید سیستم‌عامل اپل شامل اپلیکیشن بروزشده‌ی پخش موسیقی خواهد شد که سرویس استریم موسیقی اپل نیز به همراه آن عرضه می‌شود. همچنین از فردا Beats 1 نیز راه‌اندازی خواهد شد. این سرویس در واقع ایستگاه رادیویی 24 ساعته‌ی اپل است که در آن دی‌جی‌هایی نظیر زین لاو از لس آنجلس، اِبرو داردین از اپل و خولیو آدنوگا از لندن به اجرای برنامه خواهند پرداخت. این ایستگاه را می‌توان در بیش از 100 کشور گوش داد.

پس از رونمایی از سرویس استریم موسیقی اپل، کاربران قادر خواهند بود تا از این سرویس بصورت رایگان در طول دوره‌ی سه ماهه‌ی اولیه استفاده کنند. پس از دوره‌ی سه ماه باید مبلغ 9.99 دلار را بصورت ماهیانه پرداخت کرد. در صورت عضویت در اشتراک خانوادگی، با پرداخت 14.99 دلار بصورت ماهیانه، 6 نفر می‌توانند ا ز این سرویس استفاده کنند. علاوه بر سرویس استریم موسیقی، اپلیکیشن جدید موسیقی اپل، امکان ارتباط با سرویس Connect را نیز فراهم می‌کند. Connect سرویسی مشابه شبکه‌های اجتماعی است که در آن هنرمندان قادرند تا با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند. با توجه به اینکه کاربران نمی‌توانند از سرویس موسیقی اپل بصورت رایگان و با دیدن تبلیغات استفاده کنند، در صورت عدم پرداخت اشتراک ماهیانه پس از دوره‌ی سه ماهه، کاربران می‌توانند از Beats 1 و سرویس Connect استفاده کنند. نسخه‌ای از این نرم‌افزار در اواخر پاییز سال جاری برای اندروید نیز ارائه خواهد شد.

لینک دانلود

 

لینک دانلود

 

به نظر شما سرویس استریم موسیقی اپل موفق خواهد شد یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات