موفقیت ایسوس به لطف زن فون 2 در ماه گذشته

چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس ماه گذشته 1.5 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رساند و به نظر می‌رسد این شرکت به لطف گوشی هوشمند ZenFone 2 به سوددهی رسیده، چرا که در نظر دارد تا ماه آینده ZenFone Selfie را نیز به بازار عرضه کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ماه گذشته ایسوس با عرضه‌‌ی ۱.۵ میلیون دستگاه گوشی، فروش خوبی را تجربه کرد و انتظار می‌رود میزان فروش گوشی توسط این شرکت در ماه جاری به 2 میلیون دستگاه برسد. قسمت عمده‌ی این موفقیت به احتمال زیاد مربوط به گوشی هوشمند زن فون 2 این شرکت است. ماه گذشته ایسوس فروش این مدل را در آمریکای شمالی آغاز کرد و به نظر می‌رسد نسخه‌ای از این گوشی که 4 گیگابایت رم دارد با استقبال مواجه شده است.

ایسوس امیدوار است که این فروش خوب در ماه جولای نیز با عرضه گوشی زن فون سلفی ادامه یابد. Asus ZenFone Selfie مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی IPS، رزولوشن 1080 در 1920، پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 615 و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 405 خواهد بود. همچنین ایسوس تصمیم گرفته تا از دو دوربین 13 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و نمای جلویی این مدل استفاده کند. دوربین جلوی این گوشی به فوکوس اتوماتیک لیزری مجهز خواهد شد و ظاهرا ایسوس قصد دارد این مدل را با قیمتی کمتر از 300 دلار به بازار عرضه کند.

علاوه بر گوشی‌های هوشمند، ایسوس در نظر دارد تا به لطف سری جدید تبلت‌های زن پد در سال 2015 حدود 8 تا 10 میلیون تبلت نیز به فروش برساند. توانایی ایسوس در کسب سود از بازار فعلی ابزارهای هوشمند درست در نقطه مقابل اچ‌تی‌سی قرار دارد. اچ‌تی‌سی با ارائه‌ی گزارش مالی جدید خود از پایان دوره سودآوری یک‌ ساله اخیر خود خبر داد. اگر زن فون 2 ایسوس را برگ برنده این شرکت در سال 2015 بدانیم که موجب سودآوری ایسوس شد، وان ام 9 اچ‌تی‌سی چندان نتوانست انتظارات را برآورده سازد و برخی تحلیل‌گران وان ام 9 را دلیل اصلی ناکامی مالی اچ‌تی‌سی در گزارش مالی اخیر این شرکت می‌دانند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات