سن دیسک کوچکترین فلش مموری دنیا را معرفی کرد؛ 128 گیگابایت حافظه با پشتیبانی از USB 3.0

سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی سن‌دیسک که سابقه درخشانی در تولید حافظه‌های فلش دارد و با نوآوری‌های خود همواره یکی از پیشگامان این صنعت بوده، روز گذشته در نمایشگاه کامپیوتکس 2015 تایوان از کوچک‌ترین فلش مموری 128 گیگابایتی دنیا با پشتیبانی از USB 3.0 رونمایی کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگرچه فلش مموری جدید سن‌دیسک به اندازه‌ی یک سکه است ولی می‌تواند تا 16 ساعت ویدیوهای فول‌اچ‌دی را روی خود ذخیره کند. سال گذشته این کمپانی با توجه به تقاضای زیاد مشتریان برای حافظه‌هایی با ظرفیت بالا، مدل 64 گیگابایتی را معرفی کرد که به نظر می‌رسد نمونه‌ی امسال با همان اندازه‌ی قبلی دو برابر ظرفیت بیشتری دارد.

Ultra Fit جدید سن‌دیسک که در ادامه مدل 64 گیگابایتی قبلی با ارتباط USB 3.0 معرفی شده، طبق ادعای کمپانی سازنده، 10 برابر سریع‌تر از اولترا فیت‌ها دارای USB 2.0 است و عملکرد آن به 130 مگابایت در ثانیه می‌رسد. یک فیلم کامل با کیفیت HD را می‌‌توان تنها در 40 ثانیه روی این فلش مموری کپی کرد.

محصولات اولترا فیت سن‌دیسک در سرورهای VMWare ESXi به عنوان ابزار بوت به کار می‌روند. حالا نمونه 128 گیگابایتی جدید می‌تواند با توجه به عملکرد قوی برای نوشتن فایل‌های سیستم عامل با سرعت کم، ظرفیت‌های بهتری را در اختیار بخش ذخیره‌سازی VM قرار دهد.

فروش فلش مموری اولترا فیت 128 گیگابایتی جدید با 5 سال گارانتی از همین امروز به قیمت 119.99 دلار آغاز شده است. شاید قیمت این محصول به نظر کمی گران باشد ولی قطعا ارزش خرید را دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات