حضور سه گانه‌ Top Gear در نتفلیکس با برنامه‌ جدید House of Cars

پنج‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
مشت محکم جرمی کلارکسون به صورت تهیه‌کننده‌ی برنامه‌ی تاپ‌گیر، سرنوشت تلخی را برای محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین برنامه‌ی تلویزیونی بی بی سی رقم زد. پس از خروج دو مجری دیگر این برنامه، حال شایعات در خصوص پخش برنامه‌ی تاپ‌گیر با حضور سه مجری آن و با عنوان House of Cars در Netflix قوت گرفته است.
تبلیغات

پس از آنکه فعالیت‌های جرمی کلارکسون در برنامه‌ی تاپ گیر به پایان خود رسید، دو مجری دیگر این برنامه، ریچارد هاموند و جیمز می نیز عطای حضور در این برنامه را به لقای آن بخشیدند و ترجیح دادند تا با دوست قدیمی خود همراه شوند. از زمان تعطیلی برنامه در شبکه بی بی سی، شایعات بسیاری در مورد حضور این سه مجری در کانال‌های مختلف تلویزیونی مطرح شده است. یکی از گمانه‌هایی که روز به روز بیشتر شنیده می‌شود، حضور این سه مجری با همان ترکیب قدیمی در برنامه‌ای است که از طریق سرویس استریم نتفلیکس پخش خواهد شد. پس از انتشار شایعاتی در این خصوص، The Mirro نیز با انتشار گزارشی حتی نام این برنامه‌ی تلویزیونی را اعلام کرد. براساس اطلاعات منتشر شده، کلارکسون، می و هاموند برنامه‌ای را با عنوان House of Cars برای نتفلیکس تهیه خواهند کرد.

شاید در ابتدا با شنیدن نام این برنامه، آن را با House of Cards که کوین اسپیسی در آن به ایفای نقش می‌پردازد، اشتباه بگیرید، اما باید به این نکته اشاره کرد که نتفلیکس نمی‌تواند از نام تاپ‌گیر برای برنامه‌ی خود استفاده کند، از این‌رو نامی دیگر را برای برنامه‌ی احتمالی خود برگزیده است. البته تمامی شنیده‌ها در حد شایعه است و باید دید در آینده این شنیده‌ها رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت یا خیر.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات