مایکروسافت رابط کاربری Outlook.com را بهبود می‌بخشد

سه‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت در ویندوز 10 تغییرات جالبی در زبان طراحی خود بوجود آورد که تا حدودی انتقادات وارد بر ویندوز 8 را پوشش می‌داد. اکنون این کمپانی با بهره‌گیری از رویکرد نسبتا بالغ طراحی «مدرن» در حال کار بر روی بهبود رابط کاربری Outlook.com است.
تبلیغات

 بر اساس گزارش Neowin، مایکروسافت تغییراتی در سایت Outlook.com اعمال کرده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، برندینگ جدید آن است. این سرویس از این پس با نام Outlook Mail شناخته خواهد شد. در صورتی که از برند پیشین بی‌اطلاع هستید، مایکروسافت تا به امروز سرویس ایمیل خود را Outlook.com معرفی می‌کرد.

در کنار تغییر برند، تعدادی بهینه‌سازی در رابط کاربری سایت نیز اعمال شده است. برای نمونه، مایکروسافت تعدادی از آیکن‌های قدیمی (وان درایو و پیپل) را جایگزین کرده و نمونه‌ای که با ساختار ویندوز 10 تطابق بیشتری دارد را به جای ان‌ها نشانده است. تغییر چشمگیر دیگر، کاشی بهبود یافته‌ی Calendar در گوشه‌‌ی بالایی است. تا پیش از این، کاشی تقویم حالت ایستا داشت اما اکنون این کاشی به نمایش تاریخ زمان حال می‌پردازد که مسلما تغییر خوشایندی خواهد بود.

گفته می‌شود که این تغییرات در حال حاضر برای تمامی کاربران در دسترس نیستند. مایکروسافت احتمالا در حال آزمایش این بهبودها بوده و تنها عده‌ی محدودی از کاربران قادر به مشاهده‌ی آن هستند. در هر صورت انتظار می‌رود بزودی طیف وسیع‌تری از کاربران تحت پوشش تغییرات قرار گرفته و در نهایت، عمومی شدن بهبودها را شاهد باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات