رویترز: آیفون 5 با نمایشگر 4.6 اینچ در نیمه دوم 2012 وارد بازار می‌شود

جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
هنوز چندین ماه تا زمان عرضه آیفون ۵ فاصله داریم اما محبوبیت محصولات اپل باعث می‌شود تا بازار شایعات مرتبط با آنها همیشه داغ باشد. در همین راستا به تازگی شایعه بسیار جذابی در مورد آیفون ۵ از جانب خبرگذاری بین‌المللی رویترز منتشر شده که حاکی از نمایشگر ۴.۶ اینچی برای نسل پنجم آیفون است.
تبلیغات

براساس گزارش آژانس خبری رویترز آیفون ۵ با نمایشگر ۴.۶ اینچی و در نیمه دوم سال ۲۰۱۲ وارد بازار خواهد شد. این بدین معناست که فاصله بین زمان عرضه iPhone 4S با iPhone 5 تنها ۹ ماه خواهد بود.

هرچند رویترز، جزء خبرگذاری معتبر دنیا است، اما متاسفانه این شایعه اصلا جدی به نظر نمی‌رسد چون جهش از نمایشگر ۳.۵ اینچی آیفون‌های قبلی به ۴.۶ اینچ، همراه با ریسک بسیار شدید خواهد بود و ممکن است باعث کاهش طرفداران آیفون گردد.

مقاله‌های مرتبط:

    از طرفی تعطیلات آخر سال باعث فروش بسیار خوب آیفون 4s شده بود و رکورد تازه‌ای از فروش این تلفن هوشمند را برجای گذاشت. ولی زمان عرضه اعلام شده برای آیفون ۵، یعنی نیمه دوم سال ۲۰۱۲ منطقی به نظر نمی‌رسد.

    پس هرچند ما شدیدا علاقمند هستیم تا آیفون جدید را با صفحه نمایش بزرگتر تجربه کنیم اما معتقدیم که این اتفاق رخ نخواهد داد و بعید می‌دانیم که آیفون با نمایشگر ۴.۶ اینچی عرضه شود.

    منابع: GSM Arena | Reuters | لینک مطلب

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات