اپل کمپانی تحلیل و آنالیز داده Acunu را از آن خود کرد

شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
یک روز پس از آنکه اپل کمپانی FoundationDB را که در زمینه‌ی تولید پایگاه داده‌ی NoSQL فعالیت می‌کند، مال خود کرد، بلومبرگ از تصاحب کمپانی دیگری توسط اپل پرده برداشت. اپل در اواخر سال ۲۰۱۳، کمپانی Acunu را که در زمینه‌ی تحلیل داده‌ها فعالیت می‌کند، از آن خود کرده است.
تبلیغات

به گزارش بلومبرگ، شماری از کارکنان این کمپانی بریتانیایی که شامل کلیدی‌ترین مهندسان از جمله مدیرعامل این کمپانی می‌شوند، از انتهای سال ۲۰۱۳ میلادی اطلاعات مربوط به محل کار و شغل خود را در لینکدین تغییر داده‌اند. همچنین کمپانی Acunu محل فعالیت کمپانی را در وب‌سایت خود آدرسی درج کرده که شعبه‌ی اروپایی کمپانی اپل در آن قرار دارد. بسیاری از کارشناسان این کمپانی هم‌اکنون در بخش آی‌کلاد کمپانی اپل مشغول به کار هستند. براساس اطلاعات منتشر شده کمپانی Acunu متشکل از چندین متخصص و مهندس فارغ التحصیل از دانشگاه کمبریج و آکسفورد است. این کمپانی فناوری‌های مربوط به تحلیل داده‌های موجود در پایگاه داده‌ها را توسعه می‌دهد که از آن می‌توان در کنار ابزار‌های دیگری به منظور بالا بردن بهره‌وری استفاده کرد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد اپل کمپانی‌های جدید را درجهت بهبود هر چه بیشتر سرویس‌های مبتنی بر آی‌کلاد، آیتیونز رادیو و سرویس جدید استریم موسیقی خود که بر مبنای سرویس موسیقی بیتس است، تصاحب کرده است. Acunu در مورد تحلیل داده‌ها کارنامه‌ی پررنگی دارد، بطوریکه این کمپانی در زمینه‌ی تحلیل داده‌های مربوط به بانک‌ها به منظور درک جهت بازار و پیش‌بینی رویدادهای آینده فعالیت داشته است. همچنین باید به فعالیت این کمپانی تحلیلی در زمینه‌ی مخابرات و بررسی جزئیات مربوط به تماس‌ها نیز اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات