اپل آیفون 4 اینچی را دوباره تولید می کند

پنج‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
شایعه شده که اپلدر نیمه دوم سال جاری میلادی تصمیم دارد سه مدل آیفون جدید عرضه کند. این کمپانی علاوه بر ارایه‌ی نسخه‌ی جدیدی از آیفون 6S و 6S پلاس، آیفون جدیدی را با نمایشگر ۴ اینچی تولید خواهد کرد.
تبلیغات

 وب‌سایت DigiTimes گزارشی منتشر کرده که بر اساس آن اپل قصد دارد در سال جاری میلادی سه آیفون با نام‌های آیفون 6S پلاس، آیفون 6C و آیفون ۴.۷ اینچی تولید کند. در ماه دسامبر سال گذشته شایعاتی در خصوص عرضه‌ی آیفون ۴ اینچی منتشر شده بود. حال این احتمال وجود دارد که اپل برای کاربرانی که طرفدار نمایشگر ۴ اینچی هستند تصمیم به ارائه آیفون جدید با نمایشگری ۴ اینچی گرفته است. به گزارش این سایت، آیفون ۶C که ۴ اینچی خواهد بود توسط کمپانی‌ Wistron تولید خواهد شد. آیفون‌های دارای صفحه نمایش بزرگتر نیز توسط Foxconn تولید می‌شوند. در ماه ژانویه یک وب‌سایت چینی به نام Feng.com خبری را در این خصوص منتشر کرد که شرکت اپل در حال حاضر هیچ پیش سفارشی را برای آیفون ۴ اینچ اعلام نکرده است.

اوایل سال ۲۰۱۵، تیم کوک اعلام کرد که طی سه سال گذشته آیفون‌هایی که نمایشگر بزرگ‌تر داشتند موفق شدند کاربران اندروید را بیشتر به خود جلب کرده و مشتریان بسیاری نیز به این مدل از آیفون‌ها علاقه‌مند شدند. به نظر می‌رسد اپل به این باور رسیده که ارائه‌ی مدل‌های متنوع به مشتریان، باعث می‌شود تا آن‌‌ها بیش از هر زمان به این محصولات جذب شده و این کمپانی نیز بتواند فروش بیشتری را رقم بزند.

انتظار می‌رود اپل در ماه سپتامبر، نسخه‌ی جدیدی از آیفون‌های 6S و 6S پلاس را معرفی کند. احتمال دارد این محصولات از ۲ گیگابایت رم و تکنولوژی جدید Force Touch برخوردار شوند؛ در حال حاضر اپل این تکنولوژی‌ها را در اپل‌واچ، مک بوک جدید و مک بوک پروهای سال ۲۰۱۵ تعبیه کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات