تماشا کنید: قابلیت تعویض طرح کفش با رویه‌ی کاغذ الکترونیک

یک‌شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پس از آنکه جوهر الکترونیک در گجت‌های جالب توجهی نظیر ساعت‌هوشمند پبل، گوشی‌هوشمند یوتافون، اسمارت‌بند سونی و برچسب‌های قیمت مورد استفاده قرار گرفت، حال نوبت به دنیای مد رسیده تا از پتانسیل بالا جوهر الکترونیک با ترکیب کاغذ الکترونیک انعطاف پذیر استفاده کند.
تبلیغات

 یک استارت‌آپ لیتوانایی با عنوان iShuu Technologies کفشی را با استفاده از کاغذ الکترونیک ساخته که می‌توان با بهره‌گیری از جوهر الکترونیک، ظاهر آن را تغییر داد. این استارت‌آپ یک رسیور بلوتوث بسیار کم مصرف را در زیر پاشنه‌ی کفش کار گذاشته و از این طریق می‌توان طرح‌های نمایش داده شده روی کفش را با استفاده از اپلیکیشن مربوطه روی گوشی‌هوشمند تغییر داد.

استفاده از یک ماژول بی‌سیم امکان شارژ بی‌سیم این کفش را نیز فراهم کرده است. با توجه به اینکه کاغذ الکترونیک مورد استفاده تا حدودی انرژی مصرف می‌کند، از این‌رو هر چند هفته یکبار باید این کفش را شارژ کرد. این نمونه توسط استارت‌آپ لیتوانیایی آی‌شو برای شرکت در مسابقه‌ی لوئی ویتون (Louis Vuitton) طراحی و تولید شده است. تیم توسعه‌ دهنده‌ی این محصول در تلاش است تا این نمونه‌ی اولیه را به یک محصول نهایی تبدیل کند.

در حال حاضر کفش‌های Volvorii Timeless در ایندیگوگو برای پیش خرید قرار گرفته‌اند. آی‌شو پیش‌بینی کرده که می‌تواند در ماه دسامبر سال جاری، کفش‌های خریداری شده را به دست مشتریان برساند.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات